احزاب مخالف در رژیم صهیونیستی، آتش بس در نوار غزه را بلند کردن پرچم سفید در برابر جنبش حماس دانستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه المیادین ؛ بنیامین نتانیاهو، ایهود باراک و آویگدور لیبرمن تلاش زیادی برای موفق جلوه دادن عملیات ستون ابر در نوار غزه انجام دادند.

اما احزاب مخالف اسرائیلی به شدت از این عملیات انتقاد کردند. شائول موفاز رهبر مخالفان اسرائیلی تاکید کرد این عملیات به اهداف تعیین شده نرسید، زیرا امنیت شهرک نشینان تامین نشد. شلی یاسیموویچ رئیس حزب کار اسرائیل تاکید کرد موفقیت هایی که نتانیاهو از آنها نام برد، قانع کننده نیست.

 یئیر لیپید رئیس حزب «آینده» اسرائیل هم مخالفت خود را با آتش بس اعلام و تاکید کرد دولت اسرائیل به اهداف اعلام شده در توافق آتش بس دست پیدا نکرد. لیپید تصریح کرد دولت اسرائیل نه تنها حماس را از بین نبرد، بلکه در عمل با آن گفتگو کرد.

در ادامه این گزارش آمده است: انتقادات احزاب راستگرای افراطی اسرائیل از عملیات غزه تندتر از اینها بود. حزب افراطی «خانه یهود» به ریاست نفتالی بنت اعلام کرد دولت نباید آتش بس را می پذیرفت. میخائیل بن آری و آریل الداد سران حزب «قدرت برای اسرائیل» آتش بس را بلند کردن پرچم سفید در برابر حماس دانستند.

ناظران اسرائیلی از سرخوردگی و ناامیدی شوراهای محلی در شهرک های اسرائیلی درباره آتش بس خبر می دهند. دهها اسرائیلی با برگزاری تظاهرات خواستار سرنگونی بنیامین نتانیاهو شدند و او را به شکست در عملیات اخیر در نوار غزه متهم کردند.

پایگاه "میدل ایست آنلاین"، نیز در گزارشی از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه نوشت: بنیامین نتانیاهو بازنده اصلی این تجاوزگری است، چرا که او از موشک‌های قدرتمند "فجر 5" حماس بی‌خبر بود.
برچسب ها: آتش بس ، نتانیاهو ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار