دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: اختصاص سهمیه ۳+۱ به فوتبال باشگاهی کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا، صبای قم را به عنوان نماینده ایران در پلی آف این رقابت ها معرفی کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان از اختصاص ۳+۱ سهمیه باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد و گفت: سهیمه ایران نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
مهدی محمد نبی در این خصوص اظهار داشت: طبق آخرین اعلام کمیته رسیدگی به مدارک باشگاه‌های لیگ برتری در AFC، امتیازات فدراسیون‌ها اعلام شد، اما پس از بررسی در جلسات تخصصی کنفدراسیون فوتبال آسیا، هفتم آذرماه در کوالالامپور تصمیم گیری نهایی در این خصوص گرفته خواهد شد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه سهمیه باشگاهی کشورمان نسبت به سال گذشته افزایش داشته گفت: ایران با کسب 813/5 امتیاز، سهیمه 1+3 را برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا(ACL) کسب کرد.
بدین ترتیب تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز از ایران به طور مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند و تیم فوتبال صبای قم نیز در مرحله پلی آف این رقابت‌ها به میدان می رود./س
برچسب ها: قم ، لیگ قهرمانان ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.