یک کارشناس سیاست خارجی گفت: نتانياهو نمي‌تواند در معادلات منطقه دخالت کند چراکه اين رژیم جعلی مشروعیت نداشته و همواره به عنوان رژیمی غاصب و متجاوز در جهان شناخته شده و هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد يافت.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حملات اخیر رژيم صهيونيستي به نوار غزه گفت: رژیم جعلی صهیونیستی همواره به دنبال ضربه زدن به فلسطین اشغالی بوده از اين رو با هر بهانه‌ای دست به حملات وحشیانه می‌زند.

وی با اشاره به برگزاري انتخابات در رژيم جعلي صهيونيستي افزود: یکی از اهداف شوم نتانیاهو از حمله وحشيانه به ملت مظلوم فلسطين اثبات قاطعیت خود در رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

قوام با بیان اینکه نتانیاهو سعی دارد باحمله وحشيانه به نوار غزه  بحران سوریه را تحت الشعاع قرار دهد، تصريح کرد: نتانياهو نمي‌تواند در معادلات منطقه دخالت کند چراکه اين رژیم جعلی مشروعیت نداشته و همواره به عنوان رژیمی غاصب و متجاوز در جهان شناخته شده و هرگز به اهداف شوم خود دست نخواهد يافت.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان یادآور شد: تظاهرات مردم در آمريکا و کشورهای اروپایی علیه این اقدام وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی،  نتانیاهو را در تنگنا قرار داده چرا که باید پاسخگوي افکار عمومي در سراسر جهان باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نتانیاهو ، غزه ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار