عضو سازمان لیگ فدراسیون فوتبال گفت: در تعطیلی نیم فصل که زمان مجاز برای گرفتن بازیکن است تیم های لیگ برتر می توانند بازیکن از لیست شان خارج و به همان تعداد به ترکیب تیمشان اضافه کنند.

شهبازی عضو سازمان لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: تیم های لیگ برتر در کلاس های گذشته می توانستند 3 بازیکن در نیم فصل جذب منند اما برای نیم فصل دوم لیگ دوازدهم اجازه دارند که 7 بازیکن جدید بگیرند.

شهبازی در ادامه اظهار داشت: سهمیه خارجی تیم های لیگ برتر به قوت خود باقی است تیم های لیگ برتر می توانند 4 بازیکن خارجی را از لیست خارج کنند و به همان تعداد خارجی به تیمشان اضافه کنند و مشکلی از این بابت ندارند.

عضو سازمان لیگ گفت: سازمان لیگ شرایط مناسبی برای تیمشان لیگ برتر فراهم آورده است تا برخی از تیم هایی که کمبود بازیکن دارند با قانون جدید سازمان لیگ بتوانند بازیکن جدید بگیرند و وضعیتشان را سر و سامان بدهند.

وی درباره افزایش سهمیه در جام باشگاه های آسیا گفت: براساس گمانه زنی صورت گرفته سهمیه لیگ برتر فوتبالمان برای حضور در جام باشگاه های آسیا 3 سهمیه به علاوه نیم است که منفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه در مالزی تصمیم نهایی را در خصوص این موضوع خواهد گرفت.

وی درباره درخواست باشگاه پرسپولیس بر تعویق بازی این تیم مقابل ملوان بندر انزلی در جام حذفی گفت: بعد از بازگشت بهروان رئیس سازمان لیگ از مالزی جلسه ای برای بررسی درخواست باشگاه پرسپولیس برای تعویق بازی می گذاریم و اگر اعضای جلسه موافقت کردند یک یا دو روز بعد از زمان برنامه ریزی شده بازی را برگزار می کنیم.

وی درباره بازی های جام حذفی گفت: بر طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است که دوره اول بازی های جام حذفی در روزهای 24 و 26 آذرماه برگزار شود./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار