صرافي زاده استاد دانشگاه در گفتگو با
خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت: مديريت برند از ايجاد برند سخت تر است و وقتي مديران و سهامداران در شرکت ها تغيير پيدا مي کنند استراتژي ها هم دستخوش تغيير مي شوند.
متأسفانه کيفيت جامع بعد از اينکه پک محصول به يک جايگاه مشخص کيفيتي مي رسد نزول پيدا مي کند.
صرافي زاده گفت: کم توجهي به برند علت عمده کاهش کيفيت جامع است.
وي در پايان خاطرنشان کرد: اين موضوع تنها نتيجه اي که به دنبال دارد حذف شرکت ها از گردونه رقابت است./عب