نماينده كليبر و هوراند در مجلس شوراي اسلامي گفت : استیصال رژیم صهیونیستی از مقاومت غزه، ناشی از گسترش تفکر بسیجی در مردم غزه است که خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و آتش بس در این منطقه ناشی از صدور اندیشه و تفکر بسیجی به ملل دیگر جهان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، فتحي پور افزود: پیروزی مردم مسلمان غزه در برابر ارتش صهیونیستی تجلی بیداری امت اسلامی و نشات گرفته از ماهیت اسلام ناب محمدی (ص) است و صحنه نمایش موج ظلم ستیزی ملتها شد.

وي اظهارداشت: کشتار زنان و کودکان بی دفاع ازیک سو و ایستادگی مردم غزه و مظلومیت آنها درمقابل ارتش رژیم جعلی اسراییل، افکارعمومی جهان را آنچنان علیه صهیونسیتها برانگیخت که در طول 62 سال اشغالگری آنان در سرزمین فلسطین بی سابقه بود.

رئيس كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان کرد : مردم مسلمان غزه با 22 روز مقاومت در برابرارتش تا دندان مسلح رژیم اشغالگر قدس نشان دادند که مقاومت متکی بر آموزه های دینی بهترین و موثرترین ابزار برای به شکست کشاندن دشمنان اسلام و افشای ماهیت رسوای حامیان صهیونیست است.

فتحي پور مقاومت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی را از علل دیگر شکست این رژیم دانست و گفت: اسرائیل جنایت کاری است که با کشتار فرزندان شیرخوار همچون علی اصغر(ع) روز به روز منفورتر می شود.

وي اضافه كرد: رژیم تا دندان مسلح اسراییل غاصب برای جنگ بزرگ دیگری در غزه آماده شده بود ولی پاسخ كوبنده و مقاومت رزمندگان حماس و از سویی دیگر حمایت های ایران از مردم بی دفاع غزه، رژیم صهیونیستی را كاملا به زانو درآورد.

اين نماينده اصولگراي مجلس با اشاره به شرایط حاكم بر غزه و جنایات رژیم صهیونیستی ، اظهار كرد: افرادی كه در برابر سختی ها چون كوه استوار و چون اقیانوس آرام هستند می توانند در جامعه خود موثر باشند و فراتر از زمان و مكان قرار گیرند./ب

برچسب ها: صدور ، اندیشه ، ملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.