سردار رحیمی در گفتگو با
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: برخلاف دیدگاه عده ی قليلي از مسئولان، صرف هزینه در حوزه ی تبلیغات فرهنگی ترافیکی بسیار تاثیر گذار و مفید است زیرا که دلیل نخستش فرهنگ پذیری شهروندان محترم پایتخت نشین است.
وی افزود: در این راستا در زمان های گذشته با تبلیغات و فرهنگ سازی مستمر شاهد کاهش تخلفات رانندگی در عبور ومرور شهروندان بوده ایم و زیرا که این بحث های تبلیغاتی عمومی بسیار قابل نفوذتر در ذهن و فرهنگ شهروندان است.
رحیمی خاطر نشان کرد: در نهایت با همکاری دیگر مسئولان مرتبط در این حوزه و تشکیل کارگروه فرهنگ ترافیک در تلاشیم که انجام این امور را افزایش دهیم و برنامه ریزی منظمی را در آن به وجود آوریم، تا با همکاری و دلبستگی شهروندان پایتخت نشین شاهد کاهش زیادی در زمینه ی تخلفات رانندگی باشیم./ز