معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی گفت: شكست توطئه ها و نقشه های شوم دشمن در جنگ نرم در گرو ترویج و گسترش تفكر و فرهنگ بسیج در جامعه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک نصراللهی افزود: دشمن در جنگ نرم در پی تخریب و تضعیف اعتقادات و باورهای دینی و ارزشی جامعه است.

وی تاكید كرد: دشمن در جنگ نرم با استفاده از ابزارهای مختلف تغییر الگوهای مورد قبول جامعه اسلامی را دنبال می كند تا بتواند رفتار غربی و ضد اسلامی را در جامعه حاكم كند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی خاطر نشان كرد: با توجه به حضور و فعالیت قشرهای مختلف در بسیج، این نیروی مردمی می تواند با معرفی الگوهای مورد قبول جامعه، فرهنگ اسلامی و ایرانی را بیش از پیش ترویج و تقویت كند.

نصراللهی تاكید كرد: بسیجیان باید مردم را از خطرها و تهدیدهای دشمنان در عرصه فرهنگی بیشتر آگاه كنند تا زمینه شكست دشمن در جنگ نرم فراهم شود.

وی یادآور شد: بسیج در دفاع از ولایت و امام میهن اسلامی پرونده درخشان و بی نظیری داشته و شایستگی خود را در دوران دفاع مقدس به همه ثابت كرده است و در جنگ نرم نیز توانایی شكست دشمن را دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان مركزی ادامه داد: اندیشه و تفكر بسیج ریشه در قرآن و آموزه های دینی دارد بنابراین با حركت در فرهنگ بسیج و تبعیت محض از ولایت فقیه می توان اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در جهان افزایش داد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.