معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تلاش ما این است که نه تنها در سیاستگذاری ها بلکه باید اتخاذ تدبیری هم تحریمها را دور بزنیم و هم آنها را بشکنیم و شکستن تحریمها هم منوط بر این است که از توان داخلی برای رفع نیازها و پاسخ دهی به نیازها استفاده کنیم.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني دولت،‌ نسرين سلطانخواه معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار داشت: عموماً تمام فعالیتهای این معاونت در راستای حمایت از شرکتهای دانش بنیان برای مقابله با تحریم و تهدیدهایی است که دشمنان به ویژه در این سال بر ضد ملت ایران اعمال می کنند.
 
وی افزود: تلاش ما این است که نه تنها در سیاستگذاری ها بلکه باید اتخاذ تدبیری هم تحریمها را دور بزنیم و هم آنها را بشکنیم و شکستن تحریمها هم منوط بر این است که از توان داخلی برای رفع نیازها و پاسخ دهی به نیازها استفاده کنیم.
 
سلطانخواه تصریح کرد: بسیاری از طرحهای کلان معاونت علمی مانند طرح تولید داروهای وارداتی، تجهیزات پزشکی، واکسن، تجهیزات آزمایشگاهی برای مراکز علمی و دانشگاهی و طرح جدیدی که با همکاری وزارت نفت برای تولید تجهیزات نفتی، دنبال می کنیم برای این است که بتوانیم با استفاده از توان داخلی و به کمک وزارتخانه های مختلف تجهیزات مورد نیاز را در داخل کشور تولید کنیم و نیازهای آزمایشگاهی و تحقیقی مراکز علمی در داخل تامین شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار