مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور فعالیت های انجام شده در مونوریل قم را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، رضا عابدی گفت: راه‌اندازی خطوط مترویی فوق الذکر، باعث افزایش طول خطوط در دست بهره‌برداری از ۱۴۸ کیلومتر به ۲۱۴ کیلومتر و از ۱۰۰ ایستگاه به ۱۶۳ ایستگاه می‌شود.
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی حمل و نقل ریلی کشور در ادامه به تشریح فعالیتهای مهمی که در ماههای اخیر با سعی و تلاش قطار شهری‌ها انجام گرفته پرداخت و در خصوص اقدامات صورت گرفته درخصوص مونوریل قطار شهری قم از راه اندازی کارخانه تیر سازی، ساخت سرستون‌های مسیر، پیشرفت ۸۵ درصدی در نصب شمع‌ها و پیشرفت ۷۵ درصدی در نصب ستون‌ها و پیشرفت ۴۶ درصدی در نصب سرستون‌های مسیر و به‌طور کلی پیشرفت ۶۰ درصدی در احداث مسیر خبرداد.
وی پیشرفت صد درصدی پنج ایستگاه تا پایان سقف اول، تکمیل عملیات تحکیم دپو و رفع معارضین، اخذ مجوز فرکانس رادیویی را از دیگر اقدامات انجام شده در مونوریل قم برشمرد.
وی درادامه ابراز امیدواری کرد که  با تامین به موقع منابع مالی موردنیاز توسط دولت و شهرداری‌های ذیربط براساس موافقتنامه‌های تکمیلی و با همت مسئولین و دست اندرکاران قطار شهری‌های کشور شاهد، به ثمر نشستن زحمات صورت گرفته تاکنون وبهره برداری ازخطوط مترویی ذکر شده باشیم./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.