سرمربی کهکشانی رئال اعلام کرد: روابطش با مسئولان تیم بر خلاف ناکامی های اخیر همچنان به گرمی سابق است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری  روئیترز،  عملکرد اخیر مورینیو در رئال مادرید  مدتی ست که به شدت زیر سوال رفته است. با این حال  این سرمربی  پر آوازه  می گوید این موضوع  خللی در این موضوع روابطش با مسئولان تیم ایجاد نکرده و همین سبب می شود  شایعات  پیرامون  اخراج احتمالی  او کمی  کاهش پیدا کند.

 قهرمانان  فصل گذشته  ی لالیگا روز شنبه  شکستی 1 بر صفر را مقابل رئال بتیس تجربه کردند و حالا  اختلاف  فاحش 11 امتیازی  از بارسلونای صدر نشین  در مکان سوم  جدول  رده بندی لالیگا قرار دارند. اما مورینیو  می گوید:  بر خلاف این تنش های اخیر، او مشکل  خاصی با مسئولان تیم ندارد و مشکلاتی که در مستطیل سبز به وجود آمده خللی در موقعیت و شرایط وی  در تیم ایجاد نکرده است .

وی در این ارتباط گفت:  من در رئال  همانند  سالهای گذشته  فعالیت می کنم  و روابط با باشگاه نیز درست هماند سالهای گذشته  عادی و قابل قبول است.
 این مربی پرتغالی  در کنفرانس  مطبوعاتی گفت: در حال  حاضر دوستی من با رئیس باشگاه  خوزه انجل سنچز بسیار قوت گرفته و حتی گرم تر از همیشه است.

 با این حال مورینیو  می داند که  در نهایت وضعیت وی با نتیجه ای که در پایان  فصل 2012*13  کسب خواهد کرد ارزیابی  خواهد شد و همچنان  می داند که باشگاه امکان  دارد از عملکرد اخیر وی رضایت نداشته باشد  در نتیجه  می گوید وضعیت تیم باید بهبود پیدا کند و به دوران اوج باز گردد و در غیر اینصورت  روابط به گرمی  این روزها باقی نخواهد ماند.

وی دراین ارتباط گفت:  شاید باشگاه از من راضی نباشد و فکر کند که جای پیشرفت  وجود دارد که در این موضوع   حق با آنها ست و من تلاش می کنم تا دوباره به فرم ایده آل خود باز گردیم و شرایط رابرای برد محیا کنیم.

وی همچنین در ارتباط با قهرمانی لالیگا گفت:  من بیشتر به بردن کوپادل ری فکر می کنم باید توجه داشت که 11 امتیاز  اختلاف  بین ما وصدر نشینان  لالیگا  وجود دارد  البته من در روز جمعه  در این مورد صحبت خواهم کرد./مح
برچسب ها: مسئولان ، سرمربی ، کهکشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار