مدیر عامل تیم فوتبال آلومینیوم:

در خصوص بازی های جام حذفی پس از دیدار با تراکتور تصمیم گیری می کنیم

مدیر عامل تیم فوتبال آلومینیوم اظهار داشت: پس از بازی با تراکتور سازی در خصوص حضور یا عدم حضور در مسابقات جام حذفی تصمیم گیری مي کنیم.

حسین جباری زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیم هرمزگان پس از بردی که مقابل تیم گهر رود در رقابت های هفته 15 لیگ برتر کسب کرده است در شرایط بسیار مناسب و ایده الی قرار داد و بازیکنان تیم از لحاظ روحی و روانی برای شکست و کسب امتیاز از تیم تراکتور بسیار با انگیزه هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان تمرینات منظم و فشرده ای را در این مدت انجام داده اند و اعضاء کادر فنی تیم با نمایش فیلم بازی های تیم تراکتور سازی نقاط قدرت و ضعف تیم حریف را به بازیکنان تیم بیان داشتند و برنامه های مناسب خوبی کنترل تیم تراکتور و کسب امتیاز از این تیم در خانه از سوی اعضاء کادر فنی تیم طراحی شده است.

جباری زاده تصريح کرد: طبق قرعه کشی مسابقات مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی تیم فوتبال آلومینیم هرمزگان کمتر از یک ماه دوباره باید به تبریز سفر و با این تیم مصاف کنند بنابراین دیدار روز چهارشنبه از جهات مهم برای مسولان تیم آلومینیم جهت انصراف و یا عدم انصراف از مسابقات جام حذفی مهم است و تصمیم گیری در این موضوع به شرایط و اتفاقات این دیدار بستگی دارد.

وی تصريح کرد: استان آذربایجان شرقی از لحاظ آب وهوایی دارای جوی سرد می باشد و باتوجه به فصل سرد و برگزاری دیدار در اواخر پاییز احتمال مصدومیت برای بازیکنان زیاد است از طرفی هزینه 40 میلیون تومانی و فاصله زمانی که دو استان با یکدیگر دارن و نتیجه دیدار روز چهارشنبه برای ما بسیار مهم است.

میر عامل آلومینیوم افزود: تیم فوتبال آلومینیم با در اختیار داشتن همه بازیکنان خود فردا سه شنبه عازم تهران و سپس به تبریز برای مصاف با تیم تراکتور سفر می کند و چهارشنبه با قدرت به مصاف این تیم می رود.

جباری زاده اظهار داشت: شرایط ادامه همکاری با رجب زاده مربی و دروازه بانان تیم آلومینیم هرمزگان فراهم نبود نباید پس از بازی و ارزیابی های دقیق تصمیم به برکناری وی و حضور زرنگار در سمت مربی دروازبانان این تیم شدم.

جباری زاده خاطرنشان کرد: باشگاه از لحاظ فنی مشکلی با مربی سابق دروازه بانان این تیم نداشته است و دلیل اصلی و مهم برکناری و جدایی وی از تیم آلومینیم هرمزگان مسائل اخلاقی و رفتاری وی بوده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار