زن سارقي كه با سرقت عابر بانك يكي از شهروندان در شاهين شهر، اقدام به خريد بيست ميليون ريال كالا در يكي از فروشگاه‌هاي اين شهرستان كرده بود، دستگير شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ سرهنگ غلامعباس بلفكه فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهرو ميمه با اعلام اين خبر اظهار داشت: در پي شكايت شهروندي مبني بر اينكه فردي اقدام به سرقت عابر بانك و مقاديري وجوه نقد وي را كرده است، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت.
وي افزود: بلافاصله تيمي ويژه از ماموران پليس آگاهي اين شهرستان به بررسي پرونده پرداختند و در تحقيقات انتظامي از شاكي مشخص شد كه رمز عبور عابر بانك وي بر روي جلد آن نوشته شده است.
به گفته فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهرو ميمه، با بررسي و تحقيقات علمي، ماموران موفق شدند زن سارق را كه با كارت عابر بانك شاكي اقدام به خريد ۲۰ ميليون ريال كالا در يكي از فروشگاه‌هاي اين شهرستان كرده بود، شناسايي كنند.
بلفكه عنوان داشت: با هماهنگي مقام قضايي و در يك عمليات منسجم، متهم ۴۲ سال دستگير و به يگان انتظامي منتقل شد.
وی در خاتمه با بيان اينكه متهم با تشكيل پرونده و قرار صادره روانه زندان شد، به شهروندان توصيه كرد: از ياداشت رمز بر روي كارت‌هاي عابر بانك جدا خودداری کرده و رمزعبور را به صورت مرتب و دوره اي تغيير دهند.
 
منبع: ایمنا
برچسب ها: خرید ، سارق ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار