نايب رئيس سابق فدراسيون كاراته گفت: در دوره اي كه من نايب رئيس بانوان بودم تمام تلاشم را براي رسيدن به اين هدف كردم،‌ ولي در نهايت كار را كه كرد، آنكه كه تمام كرد.

عشرت شاه‌محمدي پس از كسب محوز بانوان براي حضور در رقابتهاي جهاني كاراته ضمن ابراز خوشحالي به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: در طول مدت 10 سالي كه مديريت بخش كاراته بانوان را چه در انجمن ورزشي و چه در فدراسيون كاراته داشتم، رسيدن به اين هدف و حضور بانوان در عرصه جهاني مهمترين انگيزه‌ام براي فعاليت در بخش بانوان بود و حالا پس از سالها تلاش محقق شدن اين آرزو برايم مانند تعبير يك روياي شيرين بود و اشك شوق را در چشمانم نشاند.

از شنيدن اين خبر بسيار خوشحال شدم من سالها مسئوليت كاراته بانوان را بر عهده داشتم و از همان سالها كه آمدن تلاشهايم را شروع كردم.

در سال 81 و 82 از نورمافوستر كانادايي را كه رئيس انجمن حمايت از بانوان در فدراسيون جهاني و داور فدراسيون جهاني بود را به ايران دعوت كردم تا از نزديك شاهد كار بانوان كاراته كا كشورمان باشد،‌و هم چنين در آخرين دوره بازيهاي كشورهاي اسلامي به عنوان نماينده فدراسيون جهاني در مسابقات حاضر شد و حضور پررنگ بانوان كاراته كاي ايراني را مشاهده كرد.

ما نيز با تهيه فيلم ها و CDهايي از فعاليت بانوان با حجاب اسلامي به او داديم و انصافا وي نيز به طرفداري از بانوان ما حدود 20 دقيقه در هيئت‌رئيسه فدراسيون جهاني با نشان دادن اين فيلم ها به حمايت از ما پرداخت.

وي ادامه داد: سال 85 يك اردوي 10 روزه در ماكائو برگزار كرديم تا به دبير كل فدراسيون كاراته آسيا، پتانسيل بانوان كاراته كاي كشور را نشان دهيم و در آخرين روزهاي مديريت آهي توانستيم مجوز آسيايي را بگيريم به هر حال روساي فدراسيون كاراته در اين سالها به تلاش زيادي براي كسب اين مجوز كردند و به اين بحث مهم، اهميت ويژه ايي دادند و در نهايت بايد گفت كار را كه كرد آن كه تمام كرد.

رئيس فدراسيون جديد (فرجي) و دبير فدراسيون (آشوري) از زماني كه فعاليت خود را در فدراسيون آغاز كردند اين هدف را با جديتي بيش از پيش دنبال كرده و توانستند به اين موفقيت بزرگ دست پيدا كنند.

شاه محمدي اضافه كرد: بايد اذعان كنيم كسب مجوز جهاني كار بسيار مشكلي بود كه توسط آنها تحقق پيدا كرد و بايد به آنان كه با نهايت ايمان به عملكرد بانوان اين مهم را پيگري كردند خسته نباشيد گفت.

وي تصريح كرد: من در تمام اين سالها به اين اميد بودم كه بانوان ما يك روزي اين مجوز را خواهند داشت كه در ميادين جهاني حضور پيدا كنند بنابراين از همان سالها كه با عشق در فدراسيون امور بانوان را مديريت مي‌كردم، شروع به برنامه ريزي‌هاي دراز مدت كردم و تيم بانوان را با اعزام به تورنومنتهاي بين المللي شركت در اردوهاي منظم و برگزاري ليگ هاي قوي، آماده حضور در ميادين آسيايي و جهاني كردم.

اكنون فقط به اين اميدم كه كاراته هم المپيكي شود تا بانوان كاراته كاي ما هم بتوانند در اين ميدان بزرگ جهاني حضور پيدا كنند و شاهد درخشش آنها در اين عرصه باشيم.

نايب رئيس بانوان سابق فدراسيون كاراته در پايان صحبتهايش گفت: به وزير ورزش ، مديريت فدراسيون كاراته و دبير آن اين موفقيت بزرگ را چه در بخش بانوان و چه در بخش آقايان كه همانا كسب عنوان سومي كميته تيمي پس از 10 سال مي‌باشد را تبريك مي‌گويم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار