معاون عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ویژگی های یاران با وفای امام حسین (ع) و حماسه آفرینان كربلا در بسیج و بسیجیان سلحشور متبلور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک سردار شكارچی در آیین گرامیداشت هفته بسیج در شركت واگن پارس اراك افزود: باید درس ها و عبرت های عاشورا را شناخت.

وی اضافه كرد: امام حسین (ع) در نهضت خونین عاشورا حجت را برهمه تمام كرد و با توكل بر خدا تلكیف الهی را با موفقیت و سربلندی انجام و اسلام ناب محمدی (ص) را از انحراف نجات داد.

معاون عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان كرد: شهادت فیض عظیم الهی برای انسان های خداجو است كه بسیجیان در دوران دفاع مقدس شهادت طلبی خود را به شایستگی ثابت كردند.

سردار شكارچی خاطر نشان كرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان مانند یاران امام حسین ( ع )عاشقانه و عارفانه در راه دفاع از اسلام، قرآن و ولایت خون مطهر خویش را تقدیم كردند.

وی تاكید كرد: در سال اول جنگ تحمیلی، كشور توان تهیه سیم خاردار را نداشت اما امروز به بركت هدایت های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی، تلاش مسوولان و كوشش همه جانبه مردم در اوج قدرت و اقتدار هستیم.

معاون وزارت دفاع یادآور شد: تحریم از زمان صدر اسلام تا كنون همیشه بوده، اما ملت ایران با صبر و مقاومت پیروز همه میدان ها است.

سردار شکارچی تصریح كرد: امروز رسالت بازماندگان از قافله شهدا و خانواده معظم شاهد و بسیجیان انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به نسل جوان است ./س

برچسب ها: بسیج ، عاشورا ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.