يک وکيل پايه يک دادگستري ‌با اشاره به گزارش‌هاي مغرضانه احمد شهيد درباره نقض حقوق بشر در ايران اظهار داشت: اين گزارشات ارزش حقوقي نداشته و قابل استناد نيست.

سعادت‌الله سلطاني‌نژاد در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به گزارش‌هاي مغرضانه احمد شهيد درباره نقض حقوق بشر در ايران اظهار داشت: اين گزارشات ارزش حقوقي نداشته و قابل استناد نيست.

اين وکيل پايه يک دادگستري با بيان اينکه عملکرد ايران مطابق با قانون بوده و براي تخلف از قانون ضمانت اجرايي دارد ادامه داد: جمهوري اسلامي شايد نقص قوانين داشته باشد اما با نقض حقوق متفاوت بوده و هيچ‌گاه در راستاي نقض قوانين حرکت نکرده است.

وي با اشاره به وجود نقض گسترده حقوق بشر در کشورهاي بزرگ به ويژه رژیم صهیونیستی گفت: آیا این کشورها درباره نقض حقوق بشر بازخواست می‌شوند؟ رژيم‌صهيونيستي که هزاران اقدام تروريستي و تجاوز داشته است از نقض حقوق بشر در ايران مي‌گويد و مجامع بين‌المللي با آن برخورد نمي‌کنند.

سلطاني‌نژاد با اشاره به اينکه دبير ستاد حقوق بشر، احمد شهيد را همگام با تروريست‌ها و منافقان دانست، تصريح کرد: کشورهاي غربي و صهيونيست به دنبال رسيدن به منافع خود و انحراف اذهان عمومي از اقدامات شوم خود، ذهن جهانيان را به نقض واهي حقوق بشر در ايران متمرکز کرده و به سياست‌هاي خود ادامه مي‌دهند.

اين وکيل پايه يک دادگستري با بيان اينکه ايران نبايد در مقابل اين گزارشات مغرضانه، سکوت کند خاطرنشان کرد:‌ جمهوري اسلامي بايد گزارشات دقيقي از عملکرد خود ارائه و روشنگري کرده تا خلاف ادعاي آنان را ثابت کند و به عموم ثابت کند که ايران به حقوق بشريت احترام گذاشته و يکي از مدعيان حامي حقوق بشر است.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.