این روزها بحث بر سر اعطای جایزه ادبی در رقابت هایی که از سوی دولت برگزار می شود، یکی از اخبار حوزه ادبیات است که برنامه ادبیات این هفته هفت خیمه به بررسی این موضوع می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی فرهنگ، جایزه ادبی جلال آل احمد و پروین اعتصامی از جمله رقابت های بخش ادبیات است منتهی پنجمین دوره جایزه جلال آل احمد در حالی برگزار شد که باز هم برگزیده ای در حوزه های مختلف نداشت.
برای این رقابت 110 سکه برای نفرات برتر انتخاب شده بود که به علت نداشتن برگزیده در هیچ رشتهای، به 25 سکه برای آثار شایسته تقدیر تبدیل شد
همین موضوع باعث شد بسیاری به این مسئله گله کنند و دلیل انتخاب نشدن نفرات برتر را نوسالات قیمت سکه بدانند. هرچند دبیر جایزه جلال منکر این مسئله شده است اما نبود نفرات برتر در دوره های اخیر مسابقات ادبی در سطح دولتی این روزها به بحث رسانه ها و کارشناسان ادبی بدل شده و به همین بهانه برنامه ادبیات این هتفه هفت خیمه نیز که ششم آذر پخش می شود، به گفتگو با صاحب نظران خواهد پرداخت.
برنامه هفت خیمه کاری از گروه هنر شبکه رادیویی فرهنگ است که همه روزه بغیر از جمعه ها از ساعت 19 الی 20:30از موج اف ام ردیف 106 پخش می شود.
مهدی محمدیان اجرا، امین عظیمی کارشناس، فرزانه ابراهیم زاده سردبیری و مرتضی صداقت گو تهیه کنندگی برنامه ادبیات هفت خیمه را که روزهای سه شنبه پخش می‌شود، برعهده دارند./ي2
برچسب ها: رادیو ، فرهنگ ، جایزه ادبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.