فدراسیون تیر وکمان در حالی اردوی دوم تیم ملی را تشکیل می دهد که کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون به دنبال رایزنی برای اعزام تیم ملی مستقل به مسابقات جهانی است!

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،  کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون تیر وکمان هفته قبل از تشکیل تیم ملی مستقل اعزام این تیم به مسابقات برون مرزی خبر داد و با گذشت چند روز از این جریان برای پیگیری اعزام تیم با حمید رضا بتو دبیر سابق فدراسیون که همچنان با صفایی همکاری دارد تماس گرفتیم.

وی تاکید کرد:  قرار بر این شده که  صفایی با وزارت ورزش برای رسیدن به توافق در این مورد مذاکره کند.
 با توجه به اینکه در حال  حاضر فدراسیون زیر نظر محمد علی شجاعی رئیس جدید با تایید وزارت ورزش و جه قانونی دارد، موافقت وزارت ورزش با تشکیل تیم مستقل بعید به نظر می رسد مگر اینکه تیم صفایی نام تیم ملی را یدک نکشیده و به صورت مستقل و با هزینه شخصی به مسابقات اعزام شود.
 
*** تعطیلی  9 ماهه تیم ملی

 باتوجه به شرایط  المپیک و تنیس های داخل فدراسیون بعد از اعزام های  اوایل سال 91 تیم ملی تیر وکمان به مسابقات برون مرزی تا به  حال هیچ خبری از اعزام  دیگر کمانداران ملی پوش به مسابقات نبوده و تنها بازیهای بهمن ماه تایلند پیش روی تیم ملی است که اعزام به این مسابقات هم قطعی  نیست به هر حال  فدراسیون رسمی تیر وکمان هم به دنبال  تشکیل دومین اردوی تیم ملی در پی برگزاری  اردوی یک ماهه قبل کیش است اما هنوز زمان و مکان این اردو قطعی نیست./با

برچسب ها: تیم ، ملی ، رسمی ، تیروکمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار