جانشین فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر از برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در آبادان و خرمشهر از مجموعه برنامه‌های روز نیروی دریایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ سعید موحد اظهار کرد: حضور نیروی دریایی در صحنه‌های نبرد زمینی و حماسه‌هایی که تفنگداران و تکاوران این نیرو در حفظ شهرهای آبادان و شکستن محاصره دریایی آن، در اوایل جنگ تحمیلی حماسه آفریدند، به ویژه در مقاومت چهل و چند روزه رزمندگان اسلام در خرمشهر قهرمان نیز شایان تقدیر است.

وی افزود: اجرای مانورهای متعدد و به نمایش گذاشتن توان رزمی ـ عملیاتی در منطقه استراتژیک خلیج فارس، در مقاطع حساس دوران دفاع مقدس و پس از آن، نشان دهنده حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و حاکمیت آن بر آب‌های خلیج فارس است.

ناخدای عرشه و جانشین فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر در ادامه با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های روز نیروی دریایی در شهرستان تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های متعددی نظیر دیدار با خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی برای کارکنان پایور و خانواده‌های آنها و برگزاری صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در آبادان و خرمشهر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی در پایان گفت: باید یاد و خاطره شهدا و رزمندگان جنگ هشت ساله تحمیلی را گرامی داشت و در راستای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس بین نسل جوان امروز به خوبی کوشید./ع
برچسب ها: برگزاری ، یگان ، مشترک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.