بازی های مخصوص تلفن همراه از جمله بهترین گزینه های گذراندن اوقات فراغت هستند. این بازی ها در حجم های کم و با گرافیک های خوب همیشه در دسترس شما خواهند بود.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، در چند هفته گذشته درخواست های متفاوتی در مورد قرار دادن بازی های آندروئید و همچنین سیمبیان و ای او اس شده است که امروز چند بازی خوب برای این سیستم عامل ها را در این مطلب قرار داده ایم:

بازی بال کوچولو - آی او اس



بال کوچولو همیشه آرزوی پرواز دارد اما بال های او بسیار کوچک هستند. خوشبختانه دنیا پر است از تپه های زیبا و استفاده از آن ها به
عنوان مکانی برای سر خوردن، پریدن و بال و پر زدن جهت پرواز بسیار مناسب است. اکنون شما باید با در نظر گرفتن جاذبه زمین و شیب تپه ها بال کوچولو را به سوی آسمان پرواز دهید و با سبقت گرفتن از خورشید و کشف جزایر زیبا با تپه های متفاوت این آرزوی پرواز را برای این بال کوچولو از خواب به حقیقت تبدیل کنید. این بازی همچنین این روزها یکی از پرفروش ترین بازی های کامپیوتری است.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

بازی لبه تاریک - آندروئید



بازی های فکری و همچنین ماجرایی از جمله پرطرفدارترین بازی های موبایلی است که می توانید آن ها را انجام دهید. در بازی جذاب و هیجانی Gorge Edge در لبه های باریک و ترسناک قدم بگذارید و به جلو پیش بروید تا برنده شوید. در مسیر خود باید چوب ها را طوری قرار دهید که زیر پایتان خالی نشود و به داخل مواد مذاب سقوط نکنید.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.

پنگوئن های دیوانه - سیمبیان



یکی از بازی هایی که در چند سال اخیر طرفداران زیادی کسب کرده است پنگوئن های دیوانه هستند. این پنگوئن ها را باید در بیش از 50 مرحله مختلف همراهی کنید تا بتوانند به کمک شما بر خرس هایی که دوستانشان را اسیر کرده اند کمک کنید. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است و می تواند به شما در پر کردن اوقات فراغت کمک کند.

این بازی را می توانید از اینجا دانلود کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.