عضوجمعيت‌رهپويان‌انقلاب‌اسلامي گفت: چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب تا به امروز به طور شفاف و صريح پايبندي خود را به ارزش‌هاي جمهوري اسلامي اثبات نکرده‌اند لذا نمي‌توان آنها را در دايره اصولگرايي دانست.

حسين‌مظفر، عضو جمعيت‌ رهپويان‌ انقلاب‌اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات اخير موسوي‌ خويني‌ها گفت: به طور حتم در مجموعه اصلاح‌طلبان افرادي نيز حضور دارند که‌ به‌ اصول و ارزش‌هاي انقلاب پايبند هستند اما متاسفانه مجموعه موضع‌گيري‌هاي چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب تا به اين لحظه شفاف نبوده است.

وي افزود: چهره‌هاي شاخص اصلاح‌طلب تا به امروز به طور شفاف و صريح پايبندي خود را به ارزش‌هاي جمهوري اسلامي اثبات نکرده‌اند لذا نمي‌توان آنها را در دايره اصولگرايي دانست.

مظفرتصريح‌کرد: در کشورمان مردم تصميم‌گيران اصلي در انتخابات هستند، لذا مانور‌هاي سياسي اشخاص و جريانات مختلف اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب در روند اتخاذ تصميم آنها هيچ تاثيري ندارد.

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي اظهار داشت: به طور حتم اگر خاتمي مواضع خود را با جمهوري‌اسلامي‌ايران، قانون اساسي و معاندان نظام مشخص کند بستر حضور اين طيف سياسي در انتخابات نيز فراهم خواهد شد ولي در غير اينصورت حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات امکان ندارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: احزاب ، مظفر ، اصلاحات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار