دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: هدف ما حرکت در آهنگ ولایت است، لذا باید همه اصولگرایان دور هم جمع شده و از قضاوت‌های تند پرهیز کنیم و در این راستا باید با اصولگرایانی که هم تشکل ما نیستند همکاری کرده و سعی کنیم گستره خود را گسترده‌تر کنیم و با صالحان دنیای اسلام ارتباط بگیریم تا بتوانیم عرض را به ارث ببریم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، چهارمین مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری با مدیریت محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه و ریاست حبیب‌الله عسگر‌اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز پنج شنبه 9 آذر آغاز به کار کرد.

در ابتدای این برنامه محمد نبی حبیبی به توضیح چگونگی اجرای این جلسه پرداخت و گفت: جبهه پیروان شامل 15 تشکل وابسته و 13 تشکل عضو و 2 تشکل ناظر است که از هر تشکل تعداد محدودی طبق اساسنامه جبهه پیروان خط امام و رهبری برای شرکت در این برنامه دعوت شده‌اند.

در ادامه حبیب‌الله عسگر اولادی ضمن عرض تسلیت شهادت امام حسین(ع) و شهدای عاشورا به محضر پیامبر ، امام زمان (عج) و نایب بر حقشان آیت‌الله خامنه‌ای به توصیه‌هایی برای تحکیم وحدت میان اصولگرایان پرداخت و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم فرموده است که تا صالحان در مسیر صلاحیت حرکت نکنند، نمی‌توانند زمین را به ارث ببرند و شاهد يک حکومت توحیدی باشند و این یک ابلاغیه است برای تمام کسانی که ادعای حاکمیت دارند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه با بیان این مطلب که اگر در صلاحیت‌ها خوب پیش نرویم مانع تحقق رسالت پیامبر اکرم(ص) خواهیم شد گفت: بندگان صالح خدا اگر ادعای عبادت دارند باید خود را در مسیر کسب صلاحیت‌ها و رشد و توسعه این صلاحیت‌ها گام بردارند تا بتوانند وارث زمین باشند.

وی بر همین اساس تصریح کرد: امام رضا (ع) در نامه‌ای به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) فرمودند: «به موالیان ما بگو اختلافات بین خود را از بین ببرند و یکدیگر را تحریک نکنند و سعی در یاری یکدیگر داشته باشند تا در جانب یگانگی حرکت کنند؛ اگر يکديگر را تضعیف کنید من شما را نفرین خواهم کرد و دچار عذاب دنیا و آخرت خواهید شد»؛ از این رو به برادران دینی‌مان در جبهه اصولگرایی توصیه می‌کنیم از منازعه و تضعیف یکدیگر خودداری کنند که این کار مایع آبروریزی می‌شود.

عسگراولادی با اشاره به این فرمایشات مقام معظم رهبری که شرایط ویژه کنونی را پیچ تند تاریخی خواندند اذعان داشت: دشمن می‌خواهد وحدت را از میان ببرد تا پس از تکه تکه شدن ما این تکه ها را از میان ببرد.

وی افزود: افرادی بودند که انتخابات دوره گذشته ریاست جمهوری را سیاه جلوه دادند و متاسفانه گرفتار فتنه شدند و مورد حمایت آمریکا قرار گرفتند؛ از این رو باید بدانیم زمانی که مورد تاييد استکبار قرار می‌گیریم حتما کارمان دچار مشکل شده است .

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری به فعالیت رسانه‌های بیگانه پیش از انتخابات 88 اشاره کرد و گفت: آن‌ها پیش از برگزاری انتخابات اعلام می‌کردند که تقلب خواهد شد و این تبلیغات منفی خود را گسترش دادند؛ در تعبیر قرآن به این گونه تبلیغات به عنوان خطوات شیطان یاد می‌شود که از غفلت عده‌ای از افراد استفاده می‌کند و این افراد یا از روی آگاهی و یا ناآگاهی ردپای شیطان را دنبال می‌کنند و همان طور که دیدیم افرادی که گرفتار فتنه شدند مورد حمایت دشمنان قرار گرفتند و بسیار مظلوم نمایی کردند

وی در واکنش به اظهارات یکی از چهره های شاخص اصلاح طلب گفت: بعضی از این افراد برجسته به نفعی سیاه نمایی می‌کنند و باعث تفرقه می‌شوند من توصیه می‌کنم بین قول حسن و احسن دنبال احسن برویم؛ چرا که شیطنت‌های بین‌المللی که اخیرا از اظهارات آقایان هاشمی، موسوی خوینی‌ها و  مشايي استفاده می‌کنند و می‌خواهند از ناآگاهی‌های و ضعف‌های اینان استفاده کند و آن‌ها را به سمت خود بکشانند.

عسگر اولادی با تاکید بر نقش رسانه ها در انعکاس قول احسن خاطر نشان کرد: رسانه‌ها موظف هستند قول احسن را تشخیص دهند و با انعکاس آن‌ها از دنبال کردن ضله‌ها و خطبه دشمن پرهیز کنند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه به اهمیت نقش تشکل‌هایی که آهنگ امام و ولایت دارند و براساس برنامه‌ حرکت می‌کنند در تحکیم جمهوریت اشاره کرد و گفت: باید به گونه‌ای رفتار کنیم که نظام را حفظ کنیم و ما اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری که شامل 15 تشکل هستیم قصد داریم به صورت جمعی در آهنگ ولایت حرکت کنیم اما تنها حضور ما کافی نیست چرا که باید همه اصولگرایان دور هم جمع شده و از قضاوت‌های تند پرهیز کنیم و در این راستا باید با اصولگرایانی که هم تشکل ما نیستند همکاری کرده و سعی کنیم گستره خود را گسترده‌تر کنیم و با صالحان دنیای اسلام ارتباط بگیریم تا بتوانیم عرض را به ارث ببریم.

وی افزود: ما در انتخابات سعی داشتیم در عین سالم برگزار شدن رقابت‌ها از خودمان و نامزدمان دفاع کنیم ضمن این که نزاعی با سایر نامزدها نداشته باشیم البته در این راستا از برخی از افراد تشکل خودمان که اظهارات تندی داشتند انتقاد هم داریم .

عسگر اولادی در ادامه با اشاره به گزارشی که اوایل انقلاب به امام راحل (ره) ارائه داده‌اند خاطر نشان کرد: امام (ره) بر همین اساس فرمودند حالا که شوراها و شاخه‌های خود را تشکیل داده‌اید سعی کنید که شما اکثریت اقلیت را نیز قانع کنید از این رو ما سعی کردیم با خرد ورزی‌های جمعی کند حرکت کنیم و در این راه لازم است دید خود را از تعصبات حزبی و تشکیلاتی و اصولگرایی و خط امام و رهبری وسیع‌تر کنیم.

وی تصمیم‌گیری‌های حزب موتلفه در انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: در آن زمان نمي‌توانستيم علت برخی از تصمیم‌ها را بگوییم و بعضی از افراد جبهه تصور کردند که غفلت می‌کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نامه نگاری‌های بین جبهه پیروان و مقام معظم رهبری و هم چنین شخص رئیس‌جمهور بیان داشت: طی 3 نامه‌ای که در دوره جدید به مقام معظم رهبری ارائه کردیم، گزارش وضع موجود و اندیشه‌هایمان را به ایشان ابلاغ کردیم از طرفی 3 نامه به آقای احمدی‌نژاد نوشتیم و آن چه را لازم بود تذکر دادیم اما کار سیاسی روی نامه‌ها انجام ندادیم و موضوع آن را علنی نکردیم اما شاید زمانی بنابر مصلحت متون آن را منتشر کنیم .

وی به نامه‌ای که جبهه پیروان روز عید غدیر خم به مقام معظم رهبری ارائه کرده‌اند اشاره و خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری عنایت کردند و پس از مطالعه نامه امام بعضی از نکات را به ما توصیه کردند.

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان به جلسه خصوصی امروز دبیران کل این جبهه اشاره و خاطر نشان کرد: در چهارمین مجمع جبهه پیروان خط امام و رهبری که امروز افتتاح شد قصد داریم توصیه‌های دبیران کل را بشنویم و پس از بررسی نتایج آن را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، جبهه ، پیروان ، امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار