در طول مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور بسیاری از اعضای کادر فنی تیم های شرکت کننده و همچنین بازیکنان به نحوه قضاوت داوران حاضر در این مسابقات معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در طول مسابقات لیگ برتر امسال در برخی بازیهای قضاوت اشتباه برخی از داوران نتیجه بازی را در دقایق و پوئن های حساس تغییر داده است.

با توجه به این موضوع اعضای کادر فنی تیم ها و بازیکنان خواستار رسیدگی به این وضعیت و برطرف کردن مشکلات موجود از سوی مسئولان فدارسیون شده اند.

امیدوار حاتمی، رئیس کمیته داوران فدارسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: در طول بازیهای فصل اول لیگ برتر، برخی اعتراض ها به نحوه قضاوت داوران قانونی وقابل توجیه است، این اعتراضات مطابق قوانین قابل قبول خواهد بود و برای رفع مشکل مورد نظر و جلوگیری از تکرار ان اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی گفت: با توجه به آنکه اکثر بازیکنان حاضر در مسابقات لیگ برتر امسال درترکیب تیم ملی حضور داشته و در پیکارهای آسیایی و جهانی شرکت می کنند، این امر اطلاعات فنی و قانونی بازیکنان را تا حد قابل توجهی ارتقا داده است، باتوجه به این موضوع داوران فعال و بین المللی فدارسیون نیز باید اطلاعات خود را در خصوص نحوه قضاوت ها به روز  کرده تا از بروز مشکلات حاشیه ای جلوگیری شود.

حاتمي در پاسخ به این سوال که در صورت بروز وتایید اشتباهات داوران در طول مسابقات لیگ برتر تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است؟ اظهار داشت: ما به سرعت موارد بوجود آمده و اشتباهات فنی داور مربوطه را به وی تذکر می دهیم و آنها را برای بازیهای بعدی و انجام قضاوتهای صحیح توجیه می کنیم.

وی در خصوص نحوه نظارت کمیته داوران فدارسیون والیبال بر نوع قضاوت داوران حاضر در مسابقات لیگ برتر گفت: اکثر ناظران مسابقات لیگ برتر والیبال را داوران بازنشسته دارای درجه بین المللی تشکیل می دهند آنها به طور کامل بر قوانین و مقررات پیکارهای والیبال اشراف دارند، گزارشات آنها را در پایان بازیها مورد بررسی قرار خواهیم داد./مح

برچسب ها: حاتمی ، اعتراض ، توجیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار