در حالیکه این روزها انتقادات بسیاری از کادر فنی تیم ملی تکواندو می شود صحبت از حضور احتمالی بیژن مقانلو در راس کادر فنی است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تغییرات اساسی در کادر فنی تیم ملی تکواندو در سال گذشته حواشی بسیاری را به وجود آورد که این موضوع همچنان هم در برخی موارد به چشم می خورد. 
به دنبال نتایج اخیر تیم ملی تکواندو در مسابقات جام جهانی آروبا گفته می شود سرمربی و کادر فنی تیم ملی تکواندو برای مسابقات آینده تغییر خواهد کرد.

این تیم با سرمربیگری فریبرز عسکری در بازی های المپیک 2012 لندن نیز حضور داشت که نتوانست انتظارات را برآورده کند و به نظر می رسد مسابقات جام جهانی آروبا آخرین شانس برای این مربی بود.

با توجه به اینکه تیم ملی تا رقابت های جهانی مکزیک در تیر ماه 92 مسابقه دیگری را پیش رو ندارد، فدراسیون تکواندو زمان کافی برای انتخاب کادر فنی جدید خواهد داشت.

شنیده ها حاکی از آن است که بیژن مقانلو که سابقه مربیگری تیم ملی بزرگسالان و سرمربیگری تیم ملی امید را در کارنامه خود دارد و چندی قبل از سرمربیگری تیم ملی امید استعفا داده گزینه احتمالی و اصلی فدراسیون تکواندو برای تیم ملی بزرگسالان است ضمن آنکه با توجه به تعطیلی برنامه های تیم ملی قرار داد کادر فنی فعلی تیم ملی نیز به پایان رسیده است./مح

برچسب ها: مقانلو ، تکواندو ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار