سازمان سينمايي بايد مقداري از هزينه‌هاي صرف شده را بابت فيلم هاي فاخر به سينماها و رفع مشكلات آن‌ها اختصاص دهد.

علي سرتيپي مدير عامل موسسه سينمايي فيلميران در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص خبري مبني بر تعطيلي سينماهاي كشور تا 2 هفته ديگر گفت: تعطيلي سينماها به طور قطع به نفع سينما نخواهد بود ولي اميدوارم دوستان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و حوزه هنري با ياري هم در حل مشكلات موجود كمك كنند.

وي افزود:‌ اوايل امسال جلوي اكران برخي فيلم‌ها گرفته شد و همين مسئله موجب ايجاد ناامني در سينماها شد و توليد و دخل و خرج سينماها با هم هماهنگ نبود و با اين وضعيت موجود تا سال آينده بحران وسيع‌تري را شاهد خواهيم بود.

* نقش وزارت ارشاد در اين اوضاع بايد به مانند مرهم باشد

سرتيپي اظهار داشت: سازمان سينمايي بايد مقداري از هزينه‌هايي كه بابت فيلم‌هاي فاخر هزينه مي‌كنند را به سينماها اختصاص دهد تا سينماداران به دليل هزينه‌هاي آب، برق و ... دچار مشكل نشوند.

وي عنوان كرد: با توجه به هجمه شبكه‌هاي ماهواره‌اي و شرايط حاكم يكي از راهكارهاي اين شرايط توليد فيلم‌هاي پر فروش و با محتوا است تا مخاطبان انگيزه براي تماشاي فيلم‌ها داشته باشند.

سرتيپي خاطرنشان كرد: نقش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص شرايط حاكم بايد به عنوان مرهم باشد و مسئله‌ي اصلي‌اش توليد فيلم‌هاي پرفروش چون "كلاه قرمزي و بچه ننه"، "گشت ارشاد"، "خوابم مي‌آد" قرار دهد تا سرمايه به سينماها بازگردد./ي2
برچسب ها: سرتیپی ، سینما ، فیلم فاخر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار