بازیکن تیم بسکتبال همیاری زنجان که پس از ده ماه دوری برای اولین بار مقابل پتروشیمی به میدان رفت تاکید می کند که خودش هم فکر نمی کرد پس از مدتها دوری مدت زیادی در زمین حضور داشته باشد.

پویا تاجیک در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با وجود شکست مقابل پتروشیمی از بازگشت به بازی پس از 10 ماه دوری خوشحال بود و تاکید داشت: خودم هم فکر نمی کردم نزدیک به 20 دقیقه زمان بازی داشته باشم و قرار نبود بازی ام پرفشار باشد اما شرایط به گونه ای پیش رفت که در زمین ماندم.

وی ادامه می دهد: تیم ما مقابل پتروشیمی خوب بازی نکرد ودر بازی تیمی مشکل داشتیم. البته بدشانسی هم به آن اضافه شد چون در صورت رسیدن به وقت اضافه مطمئنا ما برنده بازی بودیم اما از بدشانسی ما محمد زارعی پس از پیدا کردن فضای خالی، شوتی در ثانیه آخر زد که گل شد.

تاجیک باز هم به قرار گرفتن تیمش در جمع چهار تیم برتر مطمئن است و اشاره می کند: پتروشیمی تیم خوبی است و می تواند در جمع چهار تیم برتر قرار بگیرد، درست مثل تیم ما که حتما به این جمع می رسد.

وی تاکید می کند: اگر سعید داورپناه بازیکن مصدوم تیم در بازی پتروشیمی حضور داشت کمک بزرگی بود. دقیقا یکی از مشکلات ما نبودن سعید بود. ما از 26  پرتاب سه امتیازی خود ، پنج مورد را گل کردیم اما در صورت بودن سعید هم مشکل کمتری در پرتابهای سه امتیازی داشتیم و هم به نفوذهایمان کمک بیشتری می کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار