رییس فدراسیون فوتبال کشورمان پس از کسب جام بهترین فدراسیون اسیا و در بازگشت از مالزی گفت: ما زحمات خود را برای کسب این جام کشیده بودیم و این عنوان بدون هیچ لابی و رابطه ای به دست آمد.

علی کفاشیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: زحمات زیادی برای کسب این جام کشیده بودیم و این عنوان حاصل زحمات من و همکاران در فدراسیون فوتبال در چند سال اخیر است.
وی در پاسخ به این سوال که ایا خنده های وی با کسب این عنوان بیشتر خواهد شد ، گفت: خندیدن برای ادمیزاد است و کسی که خوشحال باشد می خندد من هم با شادی مردم می خندم .
کفاشیان در مورد اینکه رسانه‌ها نسبت به این انتخاب انتقاد کردند عنوان کرد: به هر حال در همه کشورها رسانه‌هایشان دوست دارند به این عنوان دست یابند اما در اینجا کار برعکس است خدا رو شکر ما توانستیم معیارهای AFC را بدست آوردیم و از اینکه به عنوان برترین فدراسیون فوتبال انتخاب شدیم بسیار خوشحالیم.
 رئیس فدراسیون فوتبال ایران درمورد برنامه هایش برای آینده فوتبال ایران خاطرنشان کرد: کارمان خیلی سخت است و باید تلاش زیادی انجام دهیم. کسب موفقیت جز با هماهنگی یکدیگر بدست نمی‌آید دولت، مجلس و رسانه‌ها باید با ما همکاری داشته باشند و اینکه فقط بخواهیم یکدیگر را نقد کنیم نمی‌تواند به فوتبال ما کمکی کند. مهم نیست کفاشیان باشد و مهم این است که فوتبال و ورزش ما به موفقیت برسد. من اگر هرجای دیگری باشم و کمکی از دستم بربیاید برای موفقیت فوتبال انجام خواهم داد.
رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوالی در مورد رفتن تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی تصریح کرد: این سوال را همه از من می پرسند ولی معلوم نیست چه اتفاقی خواهد افتاد ما هم امیدواریم که تیم به جام جهانی صعود کند ولی با نتایجی که رقم خورده کار تیم ملی سخت شده است.
کفاشیان در مورد بازگشت کی روش به ایران نیز اضافه کرد: کی روش 12 یا 13 اذر به تهران خواهد امد و کارهای خود را در تیم ملی بهتر و قوی تر از گذشته پیگیری خواهد کرد و این که گفته می شود او دیگر باز نمی گردد کذب محض است و او به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار