رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت خراسان شمالی از برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید ابراهیم حسینی بابیان این مطلب، گفت: در راستای شناسایی و برخورد قاطع با متخلفین اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار کالا و خدمات توسط ستادهای خبری معاونت نظارت و بازرسی و ادارات صنعت معدن و تجارت شهرستان ها در آبان ماه سال جاری وبا 306 مورد شکایت مردمی در خصوص تخلفات صنفی و غیر صنفی دریافت شده که از مجموع شکایت واصله تعداد 167 پرونده تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین شکایت 216موردو از طریق تلفنی انجام شده است، افزود:74مورد از شکایات حضوری و16مورد نیز کتبی بوده است.

رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گفت:طی این مدت بیشترین شکایت کالا و خدمات مربوط به خواروبار 34 مورد،پوشاک 13 مورد،تلفن و موبایل 7 مورد،میوه وتربار 6مورد،شیر2 مورد و کیف و کفش 6مورد بوده است .

حسینی  آمادگی این سازمان را برای دریافت به موقع شکایات مردم کالا وخدمات اعلام کرد و از مردم خواست با مشاهده هرگونه تخلف و گزارش آن از طریق تلفن 124 برای خنثی نمودن اثرات روانی در افزایش نرخ تورم در جامعه وساماندهی در بازارکالا و خدمات بوسیله برنامه ریزان و سیاست گزاران اقتصاد استان و کشور نقش ارزشمندی را ایفا کنند./س

برچسب ها: تخلف ، شکایت ، محاکمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.