استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: در اعتبارات عمرانی سال 92 نهادهای دولتی این استان اولویت با اجرای طرح های مهر ماندگار و تكمیل پروژه های نیمه تمام باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید 'حسین صابری' در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه كهگیلویه و بویراحمد افزود: این شورا دارای اهمیت چشمگیری بوده و هدف از برگزاری آن  رفع مشكلات اساسی و كمك به توسعه همه جانبه استان تصمیم گیری شود.
وی با تاكید بر لزوم استفاده بهینه از مواهب خدادادی موجود در نقاط مختلف كهگیلویه و بویراحمد شامل رودخانه ها، جنگل ها و معادن، بیان كرد: این امر علاوه بر توسعه همه جانبه استان موجب رونق صنعت گردشگری آن نیز خواهد شد.
صابری اظهار كرد: نشست های شورای برنامه ریزی و توسعه كهگیلویه و بویراحمد باید هر ماه یكبار برگزار شود ولی به دلیل تراكم امور تا مدت ها هر 15 روز یكبار برگزار خواهد شد.
وی عنوان كرد: باید نهادهای دولتی كهگیلویه و بویراحمد در زمینه بودجه های عمرانی و جاری سال 92 دقت كافی را داشته باشند تا در آینده دچار مشكل نشوند.
در این نشست 73 طرح پیشنهادی مربوط به پنج كارگروه تخصصی زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه كهگیلویه و بویراحمد شامل كارگروه میراث فرهنگی، امور زیربنایی و شهرسازی، اشتغال، امور اقتصادی و پژوهش، فناوری و تحول اداری از سوی اعضا بررسی و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.
از مجموع این 73 طرح پیشنهادی 64 مورد برای اجرا به تصویب رسید و 9 مورد نیز به دلیل داشتن برخی مشكلات مصوب نشد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.