رئیس سازمان بسیج اساتید از تشکیل اجلاس دانشگاه‌هاي جهان اسلام و اتحاديه جهاني اساتيد مسلمان همزمان با 20 و 21 آذرماه به مدت یک هفته در تهران خبرداد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سهراب صلاحی، رئيس سازمان بسيج اساتيد شب گذشته در شصت و هشتمین نشست اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد به تقابل جهان غرب با اسلام اشاره كرد و گفت: انقلاب اسلامي ايران شكاف جدي را در نظام سرمايه‌داري غربي ايجاد كرد، لذا دشمنان با برنامه‌ريزي سعي در جلوگيري از روند رو به رشد اين حرکت دارند.

وي بيداري اسلامي را بشارتي عنوان کرد که پيش‌‌تر  توسط بنيانگذار جمهوري اسلامي عنوان شده بود به همين دليل حمايت تئوري و عملي از مقاومت جزو وظايف اصلي ما است.

رئیس سازمان بسیج اساتید از تشکیل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان خبر داد و گفت: 20 و 21 آذرماه اجلاس دانشگاه‌های جهان اسلام به مدت یک هفته در ایران برگزار می شود.

وي اضافه كرد: بیش از 200 نفر از اساتید جهان اسلام در این اجلاس حضور خواهند داشت و اتحادیه جهانی اساتید مسلمان ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج اساتید یکی از الزامات تحقق دانشگاه اسلامی را عنصر هیات علمی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این دانشگاه باید در این زمینه کادر سازی کنیم.  

وی ادامه داد: دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که گفتمان اعضای هیات علمی آن با گفتمان نظام هماهنگ باشد اساتید دانشگاه اسلامی باید به سمتی حرکت کنند که با اعتقادی راسخ تمدن بزرگ اسلامی را مستقر کرده و در علم تحول ایجاد کنند.

صلاحی با بيان اينکه این تحول نه تنها در علوم انسانی بلکه باید در تمام علوم ایجاد شود، اظهارداشت: بايد حواسمان به جنگ نرم دشمن باشد؛ دشمن به دنبال این است که با استفاده از ابزار برتر افکار عمومی جهان را در رابطه با ایران مخدوش کند.

رئيس سازمان بسيج اساتيد در پايان خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمن به وسیله مردم و مهندسی فکر، هدف خود را پیش می‌برد و در این زمینه از اساتید دانشگاه‌ها انتظار مي‌رود فرصت‌هاي دشمن در دانشگاه‌ها را به تهديد تبديل کنند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: صلاحی ، بسیج ، اساتید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار