طبق هماهنگی های انجام شده در شبکه بانکی کشور، تمامی پایانه های فروشگاهی بانک ملت از روز 7 آذرماه 1391 به شبکه شاپرک متصل شدند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، با ورود پایانه های فروشگاهی این بانک به طرح شاپرک، از این پس فرآیند تسویه با پذیرندگان که پیشتر به صورت آنی صورت می­ پذیرفت، با استفاده از بستر سامانه پایا و به تناسب نزدیکی زمان انجام تراکنش به سیکل­ های سامانه مزبور (در 7سیکل سامانه پایا) طبق جدول ذیل پیاده­ سازی شده است.
 

شماره سیکل

زمان انجام تراکنش

(تجمیع تراکنش­ های فی مابین هر سیکل)

آغاز واریز به حساب پذیرندگان

1

از ساعت 18 روز قبل تا ساعت 4 صبح

ساعت 6:05

2

از ساعت 4 تا ساعت 8

ساعت 9:35

3

از ساعت 8 تا ساعت 10

ساعت 11:35

4

از ساعت 10 تا ساعت 12

ساعت 13:35

5

از ساعت 12 تا ساعت 14

ساعت 15:35

6

از ساعت 14 تا ساعت 16:30

ساعت 18:05

7

از ساعت 16:30 تا ساعت 18

ساعت 20:05


 
بر اساس این گزارش، بانک ملت ضمن سپاس از تعامل و همکاری درخور قدردانی مشتریان در زمینه مشکلات حادث شده به سبب پیاده­ سازی طرح مذکور، همواره در پی ارائه خدمات مطلوب و دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک خواهد بود.

در این راستا، مرکز تماس بانک ملت با شماره تلفن­ های 1556در تهران و 82488- 021در شهرستان­ ها و همچنین مرکز تماس شرکت به­ پرداخت ملت با شماره تلفن­ های 27312731 و22770970- 021 آماده پاسخگویی به ابهامات و مشکلات احتمالی مشتریان خواهند بود./عب

برچسب ها: بانک ، ملت ، کارت خوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار