مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از آماده باش ۲۴ ساعته نیروهای خدماتی این سازمان در مناطق ۱۴ گانه شهر خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشين آلات سبک و سنگين براي رفع آبگرفتگي ها و حوادث احتمالي در روزهاي باراني در حالت آماده باش مي باشند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان حمیدرضا صبور با بیان اين مطلب اظهار داشت: از ۶ صبح تا ۴ بعدازظهر بیش از ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق ۱۴ گانه شهر برای رفع حوادث احتمالی و آبگرفتگی در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان این که نيروهاي خدمات شهري در روزهاي باراني به صورت ۲۴ ساعته خدمات رساني مي كنند افزود: نيروها و ماشين آلات سبك و سنگين متناسب با نيازهاي مناطق ۱۴ گانه در مناطق مستقر مي باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصريح كرد: ماشين آلاتي همچون تانکر، کمپرس، لودر و پمپهاي مكنده علاوه بر فعالیت روزمره خود آماده خدمات رسانی و مقابله با حوادث احتمالی در روزهاي باراني می باشند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه مشکل در زمينه آبگرفتگي و مسدود شدن کانال ها و جوي ها مي توانند مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداري اصفهان اطلاع دهند./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.