شهردار کاشان از احداث کنار گذر این شهرستان در منطقه جغرافیایی شهرستان کاشان، نوش ‌آباد و طاهر آباد به طول 27 هزار و 600 متر خبر داد.

سعید مدرس زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان گفت: حذف ترافیک عبوری شهر کاشان (ترانزیت شمال جنوب کشور) از شبکه معابر داخلی شهر و افزایش ایمنی این معابر (کاهش تصادفات وسایل نقلیه سنگین) از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی افزود: افزایش دسترسی به شهرک های صنعتی اقتصادی شهر کاشان و استفاده از کمربندی فعلی شهر کاشان در راستای تکمیل حلقه اول ترافیکی این شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

به گفتۀ وی، این طرح با پیشرفت 100 درصدی مطالعات توجیهی و 80 درصدی مطالعات اجرایی هم اکنون در قسمت غرب منطقه طاهر آباد در حال احداث و مراحل آغازین عملیات اجرایی است.شهردار کاشان با اشاره به ایجاد یک راه خاکی موقت توسط پیمانکار احداث این کنارگذر افزود: این کنار گذر از ابتدای جاده قدیم قمکاشان (قبل از پلیس راه کاشان-قم) آغاز و پس از عبور از شمال طاهر آباد و راوند در قسمت های شمال شرقی شهر کاشان به موازات جاده قدیم این شهرستان و آران و بیدگل امتداد می یابد و در محدوده میدان امام علی (ع) کاشان به جاده ترانزیت شمال جنوب کشور متصل می شود.

مدرس زاده افزود: احداث کنار گذر کاشان در دستور کار مسکن و شهرسازی و راه و ترابری قرار گرفته است./ع

برچسب ها: اصفهان ، کاشان ، احداث ، کنارگذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.