مسئول بسيج دانشگاه اصفهان از تشکيل ستاد دانشجويي 16 آذر توسط تشکل‌هاي دانشجويي به منظور بازسازي وقايع 16 آذر 32 و تنوير فضاي دانشجويي نسبت به وقايع آن روز خبرداد.

علي صالحي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌هاي اين دانشگاه براي گراميداشت روز 16 آذر اظهار داشت: با همکاري که توسط تشکل‌هاي دانشجويي انجام داده‌ايم ستاد دانشجويي 16 آذر را پي‌ريزي کرديم که قرار است در اين ستاد وقايع 16 آذر را بازسازي کنيم.

وي با بيان اينکه در همين زمينه تريبون آزادي با موضوع «هويت و ويژگي‌هاي جريان دانشجويي» را روز دوشنبه 13 آذر برگزار مي‌کنيم، گفت: قصد داريم در اين نشست فضاي 16 آذر سال 1332 را با هدف تکميل اطلاعات و آشنايي بيشتر دانشجويان با اين جريان بازسازي کنيم.

اين فعال دانشجويي تصريح کرد:  همچنين شنبه 18 آذر برنامه‌اي را تحت عنوان «دانشجويان سه نسل انقلاب» برگزار خواهيم کرد که در آن سعي خواهد شد سه نسل متفاوت از دانشجويان دور هم جمع شده تا راجع تاثيرگذاري جنبش دانشجويي در برهه‌هاي مختلف کشور صحبت کنند.

مسئول بسيج دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: بسيج دانشجويي اين دانشگاه ويژه نامه‌اي را به مناسبت روز دانشجو منتشر مي‌کند که فضايي کاملا دانشجويي دارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشجو ، دانشگاه ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار