سردار نقدی در نشست مدیران سیاسی نیروهای مسلح:

مهمترین برنامه بسیج، ترویج و غلبه گفتمان ولایت در جامعه است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه سازمان بسیج هماهنگ کردن نیروهای بسیج ده‌ها میلیونی برای فعالیت در راستای اصل انقلاب است که نقطه ثقل و کانون آن ولایت بوده و بستر عملیاتی کردن آن نیز بسیج است.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی بسیج، سردار محمدرضا نقدی در هشتمین نشست مدیران سیاسی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد اظهار داشت: بسیج یعنی همه نیروهای انقلاب که با دو عنصر ولایت‌پذیری و سازش‌ناپذیری، اراده مقابله با دشمن را دارند.

وی با یادآوری انتظار امام راحل مبنی بر تشکیل بسیج 20 میلیونی خاطرنشان کرد: امروز با توجه به فراهم شدن شرایط، بیشتر شدن جمعیت و توسعه الگوی بسیج به جهان اسلام، امام خامنه‌ای بسیج ده‌ها میلیونی را خواستار شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیج ده‌ها میلیونی را صرفا در سازمان بسیج ندانست و تصريح کرد: وظیفه سازمان بسیج هماهنگ کردن نیروهای بسیج ده‌ها میلیونی برای فعالیت در راستای اصل انقلاب بوده که نقطه ثقل و کانون آن ولایت و بستر عملیاتی کردن آن نیز بسیج است.

سردار نقدي مسئله بسیار مهم را استفاده از ظرفیت عظیم بسیج ده‌ها میلیونی با محوریت خطوط راهنمای ولایت عنوان کرده و افزود: با جذب و بکارگیری افراد، موسسات و نهادهای دارای دنباله و افراد به سمت بسیج، می توانیم الگوی بسیج ده‌ها میلیونی را در جامعه عملی کنیم.

وي مهمترین برنامه بسیج را ترویج و غلبه گفتمان ولایت در جامعه بیان کرد و گفت: بسیج با تجزیه و تحلیل فرمایشات ولایت و استخراج محورها، سیاست‌ها، اصول، فرمان‌ها، خط مشی‌ها، اهداف و وظایف؛ برای هر بازه زمانی یک محور اساسی را مورد نظر قرار داده و با تولید محتوا برای ترویج گسترده آن در جامعه به صورت یکپارچه و یا پراکنده فعالیت می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با برشمردن موفقیت‌های بسیج در تحقق برخی مطالبات رهبری در کشور خاطرنشان کرد: مدیران سیاسی نیروهای مسلح کشور با پیوستن به این فعالیت بسیج می‌توانند مخاطبان خود شامل نیروها، خانواده کارکنان و مردم را به این بسیج ده‌ها میلیونی پیوند دهند.

سردار نقدی در پایان، اقتصاد مقاومتی را اولین حرکت در این مسیر عنوان کرد و به تشریح برخی مولفه‌های مردمی اقتصاد مقاومتی به عنوان زمینه فعالیت بسیج پرداخت.

انتهای پیام/
برچسب ها: سردار نقدی ، بسیج ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار