تیم هندبال صبای قم در آخرین بازی مرحله گروهی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور از تیم پارس مس فلاورجان پذیرایی خواهد کرد.


 

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور روزهای پایانی هفته جاری به انجام می‌رسد و طی آن تا حدودی چهره تیم‌هایی که بیشترین بخت را برای صعود به مرحله نهایی دارند، مشخص خواهد شد.

در این بین در گروه نخست تیم هندبال صبای قم جدی‌ترین گزینه برای صعود به عنوان صدرنشین محسوب می‌شود و در گروه دوم تیم ذوب آهن اصفهان فعلاً بهترین شرایط را دارد و می‌خواهد بار دیگر جواز صعود به لیگ برتر هندبال را کسب کند.

این پنجمین بازی تیم‌های مدعی حاضر در لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور در دور رفت مرحله گروهی است که طی آن در مهم‌ترین بازی هفته پایانی تیم هندبال صبای قم در دیداری خانگی از ساعت 17 روز جمعه هفدهم آذر ماه پذیرای تیم پارس مس فلاورجان نماینده هندبال اصفهان خواهد بود.

این دیدار در حالی روز جمعه این هفته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود که تیم هندبال صبای قم در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم در خارج از خانه با نتیجه 29 بر 26 برابر ثامن‌الحجج آمل پیروز شد.

در این دیدار محمد کاظم عرب از پیشکسوتان هندبال کشورمان به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون از نزدیک بر روند دیدار نظارت داشت و عباس شرع‌ آئینی و سید حسین حسینی دو داور این دیدار بودند.

ثامن‌الحجج آمل در حالی میزبان صبای قم بود که تقابل هندبالیست‌های با تجربه و قدرتمند تیم صبای قم که در ترکیب خود حدود سه بازیکن لیگ برتر را در اختیار دارد با مربیگری غلامعلی اکبرآبادی که در کارنامه ورزشی خود سرمربیگری تیم‌های ملی هندبال دانش‌آموزان و تیم ملی جوانان کشورمان را دارد در نوع خود جالب بود.

بازیکنان تیم ثامن‌الحجج در این دیدار بسیار پایاپای عمل کرده و اگر توجه بیشتری به خرج می‌دادند می‌توانستند حتی در نیمه اول از صبای قم پیشی بگیرند اما اختلاف سه امتیازی در نتیجه پایانی این دیدار از سنگینی بازی حکایت دارد، دیداری که در آن تیم قدرتمند صبا کماکان در فکر لیگ برتری شدن است./ج1

برچسب ها: قم ، لیگ ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.