سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: این بازیکن در چند بازی اخیر برای تیم ذوب آهن کم کاری کرده و در حد بازیکن خارجی خود را نشان نداده به خاطر همین کاظمی وی را اخراج کرد.

محسن کرباسچی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ماچادو فراین دستورات کاظمی سرمربی تیم را در زمین اجرا نمی کرد و پایبند تاکتیک های مد نظر خودش بود.

سرپرست يتم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: به نظرم کاظمی سرمربی تیم این بازیکن خارجی از لحاظ فنی بالاتر از مهره های داخلی نیست و به ذوب آهن نمی تواند کمک کند اگر قرار اسن ماچادو اینطور ضعیف بازی کند بهتر که وی از تیم برکنار شود و یک بازیکن داخلی که دونده و پول کمتری هم می گیرد در ترکیب ذوب آهن قرار بگیرد.

وی درباره جریمه 5 هزار دلاری ماچادو گفت: قرار داد این بازیکن ریالی است و مسئولان درصدی از قرارداد وی را کسر کردند کمیته انضباطی باشگاه قرار است تا چند روز آینده تکلیف ماچادو را مشخص کند.

کرباسچي در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: علاوه بر محسن بياتي نيا،جلال اکبری و یک دروازه بان برزیلی که از لحاظ فنی نظر کاظمی سرمربی تیم را جالب کردند در چند روز آینده با توافق نهایی با باشگاه به ترکیب تیم اضافه می شوند.

وی در خصوص بازی ذوب آهن مقابل ملوان انزلی در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: در دو بازی اخیر با پرسپولیس و نفت آبادان بازی خوبی انجام دادیم اما نتایج خوبی به دست نیاوردیم در حال حاضر هم شرایط فنی و روحی و روانی بازیکنان خوب است و برای کسب سه امتیاز کامل این بازی به مصاف ملوان انزلی می رویم./مح
برچسب ها: ماچادو ، ذوب آهن ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.