نماینده مردم تهران از احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی به دلیل عزل رییس پلیس فتا تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، احمد توکلی امروز (يكشنبه 12 آذرماه) در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از عملکرد سردار احمدی مقدم در برکناری رئیس پلیس فتا گفت: از احمدی‌مقدم به دلیل موضع‌گیری عادلانه به دلیل موضع‌گیری عادلانه به دلیل عزل رییس پلیس فتا تشکر می‌کنم.

وی افزود: امیدوارم با اهتمام مجلس، قوه قضائیه و نیروی انتظامی در مورد پرونده ستار بهشتی برخورد مناسب با عاملین این حادثه صورت بگیرد.

توکلی ادامه داد: ‌همانطور که تاکنون 4نفر به اتهام قصور در این پرونده بازداشت شده‌اند امیداریم این پرونده در مراحل بعدی هم مورد توجه جدی قرار بگیرد تا نشان داده شود که جان افراد در جمهوری اسلامی ایران مهم است.

نماينده تهران در پاسخ سوالي مبني بر اينكه با توجه به ادامه یافتن طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری و تغییرات شب گذشته  در کابینه، گزینه دولت برای پست ریاست‌جمهوری چه افرادی خواهد بود، گفت: پاسخ این سوال را از رییس‌جمهور بخواهید.

توكلي همچنين در واکنش به احتمال تایید صلاحیت مشایی برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با لبخندی گفت: اجرایی شدن این فرضیه برایم خنده‌دار است.

انتهای پیام/ب2

برچسب ها: توکلی ، فتا ، پلیس ، سردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار