رئیس سازمان لیگ در گفت و گو با خبر نگار باشگاه خبرنگاران گفت: به جز بازی داماش و استقلال امروز هیچ بازی لغو نخواهد شد و همه بازیها در زمانهای اعلام شده برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ بهروان در این باره گفت: به دلیل لغو پرواز استقلال به رشت و اینکه کاروان تیم استقلال تازه امروز صبح با اتوبوس به رشت می رسید، بازی استقلال و داماش در رشت به فردا سه شنبه موکول شده و در همان زمان ساعت اعلام شده در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

در قانون آمده است اگر تیمی با دلایل مستند و مستدل نتواند به محل مسابقه خود را برساند، بازی با 24 ساعت تاخیر برگزار می شود.

البته استقلالی ها می خواستند بازی به اوایل نیم فصل دوم موکول شود که امکان چنین اتفاقی وجود ندارد و سازمان لیگ با این تقاضا مخالف کرد.

بهروان در باره شایعات لغو بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: همانطور که اعلام کردم همه بازیهای امروز در ساعات مقرر و اعلام شده برگزار می شود و بازی پرسپولیس و تراکتورسازی هم در ورزشگاه آزادی جدا از بازیهای امروز نیست و لغو نخواهد شد.

شرایط آب و هوایی در ورزشگاه آزادی مناسب است و بازی لغو نمی شود./با

وي ادامه داد :من ديشب تا ساعت 10 با مديران استقلال و نماينده خودمان که در فرودگاه بودند که معتقدند امکان پرواز نبوده و نمي توانستند به موقع به رشت برسند و در اين باره با نجف نژاد و نکونام نيز صحبت کردم و البته امروز استقلالي ها به رامسر رفتند و بازي فردا برگزار مي شود.

وي در مورد تيم هائي که از جام حذفي انصراف دادند گفت:جريمه اين تيم ها 50 ميليون تومان است و 30 ميليون تومان شايعه است در آئين نامه جديد جريمه 50 ميليوني در نظر گرفته ايم ما ميدانيم که جريمه بيشتر از هزينه هاي شرکت در جام حذفي است و مديران عامل بايستي در اين باره پاسخگو باشند.

بهروان در مورد دير رسيدن استقلال نيز گفت: آنها بايستي پيش بيني مي کردند و احتمال جريمه آنها وجود دارد./با
برچسب ها: استقلال ، بازی ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار