فتنه گران و همراهان مهدي خزعلي بعد از ابله فرض شدن و سوء استفاده قرار گرفتن از سوي اين شخص بر عليه وي دست به افشاگري زده و به گوشه هايي از تجارت پشت پرده مهدي خزعلي اعتراف کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران؛ فتنه گران حامي مهدي خزعلي که مدتها هوادار وي بوده و در محافل آشوب سازي همراه مهدي خرعلي بودند با پي بردن به ماهيت وي و بازي خوردن توسط مهدي خرعلي دست به افشاگري هاي جالب توجهي زده اند.

چندی پیش مهدي خزعلي که با سوء استفاده از سعه صدر نظام دست به فعاليتهاي فراوان ضد امنيتي ميزد و سعي داشت روز جهاني مبارزه با استکبار را به خيال خام خود به آشوب و حمايت از آمريکا تبديل کند در محفلش بازداشت شد.

در همين حال دروغ گويي ها و رفتارهاي منافقانه خزعلي باعث شده وي حتي در در ارودگاه ضد انقلاب نيز به فردي منفور تبديل شود.

برخي از سايت هاي ضد انقلاب همچون مدیر صفحات تارنمای فتنه گران ، برخي از وبلاگ نويسان و حتي فعالان سايت صهيونيستي بالاترين معتقدند مهدي خرعلي سناريوي بازيچه قرار دادن آنها را در سر دارد .


این اعتراضات حاميان سابق خزعلي در حالی بیان شد که متوجه شدند وي بعد از اعتصاب غذاي خشک و تر 68 روزه دستگيري قبلي اش چگونه سرحال تر از قبل آزاد شده و همان شب با رسانه هاي ضد انقلاب مصاحبه کرده است!

در گذشته نیز مهدی خزعلی بارها با تبلیغ برای این تشکل در وب سایتش سعی کرده بود وانمود کند این جریان با حمایت آقایان ( ا – ه ) وم – خ ) از مسئولان ارشد گذشته و حال نظام شکل گرفته است. این در حالی است که به وی حتی در مراسم منسوب به یکی از این آقایان اجازه سخنرانی نیز داده نشد.

در اين خصوص ، يکي حاميان مهدي خزعلي در شبکه هاي اجتماعي با ناراحتی می نویسد: " ابله نيستم که مهدي خزعلي مرا بازي دهد! "


برچسب ها: خزعلی ، فتنه ، جبهه ، آزادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار