ضریح امام حسین (ع) در میان استقبال مردم خرم‌آباد متوقف شده است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  مردم لرستان به‌ویژه مردم خرم‌آباد در استقبال از ضریح امام حسین (ع) سنگ تمام گذاشتند.

مردم خرم‌آباد از شب گذشته تا صبح امروز بیدار بودند و در کنار ضریح اماحسین (ع) اشک ماتم ریختند.

این ضریح قرار بود صبح امروز توسط مردم خرم‌آباد به سمت اندیمشک بدرقه شود اما استقبال بی‌نظیر مردم خرم‌آباد مانع حرکت این ضریح شد و هنوز در پادگان امام حسین (ع) خرم‌آباد مستقر است.

حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در خرم‌آباد از تلاش بی‌وقفه کارکنان رسانه استانی و رسانه ملی قدردانی کرد و گفت: در روزهای شانزدهم و هفدهم محرم امسال مجموعه تلاشگران صدا و سیمای مرکز لرستان و دیگر شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی ایران همان شوری را برانگیختند که در روزهای تاسوعا و عاشورا در لرستان برپا شده بود.

در ادامه علاءالدین بروجردی رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی پوشش زنده مراسم استقبال از ضریح مقدس در بروجرد و خرم‌آباد را کاری معنوی و ماندگار در کارنامه رسانه ملی و رسانه استانی دانست و تأکید کرد: این قبیل برنامه‌های رسانه‌ای کمک می‌کند، خودباوری دینی تقویت شده و فرهنگ دینی در جامعه اسلامی با جلوه‌های اثر گذار نمود پیدا کند.

در ادامه علی شریعت‌نژاد معاون سیاسی-امنیتی استانداری لرستان نیز برنامه‌های پخش شده رسانه استانی در این ایام را روح دین باوری مردم لرستان توصیف کرد و گفت: عشق مردم لرستان به اهل بیت (ع) و خصوصاً اباعبدالله الحسین (ع) عمیق و سترگ است و در این ایام نیز همکاران صدا و سیما با نهایت تلاش خود زیبایی این عشق را به تصویر کشیدند.

گفتنی است، ضریح امام حسین (ع) قرار است امروز به سمت اندیمشک حرکت کند./ج1


برچسب ها: لرستان ، ضریح ، اندیمشک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.