به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛سرپرست سازمان سبکهای گفت: در این جلسه در خصوص برنامه های آینده سازمان سبکهای آزاد تصمم گیری خواهد شد.

باغدارنیا در خصوص برنامه هایش به عنوان سرپرست سازمان سبکهای آزاد به سایت فدراسیون کاراته گفت: رئیس فدراسیون با ایجاد تغییر در بخش سبکهای آزاد نشان دادکه توجه زیادی به این بخش دارد و من هم تمام تلاشم را بکار خواهم گرفت تا بتوانم تحول خوبی در سبکهای آزاد ایجاد کنم.

وی گفت: توجه به افراد پیشکسوت که سالها در سبکهای آزاد زحمت کشیده اند و استفاده از نقطه نظرات آنها، برگزاری مسابقات جهانی و لیگ به صورت منظم از مهمترین اهداف من است که امیدوارم بتوانم آنها را اجرا کنم.

باغدارنیا افزود: پتانسیل خوبی در بخش سبکهای آزاد داریم، اما متاسفانه این بخش از تشکیلات جهانی برخوردار نیست و انسجام لازم را ندارد که امیدوارم با حمایت مسئولین فدراسیون کاراته بتوانیم سازمان جهانی سبکهای آزاد را در ایران راه اندازی کنیم.

وی در خصوص انتقال سبکهای آزاد به فدراسیون ورزش های رزمی گفت: با صحبت هایی که با برخی از مسئولین سبکها انجام شد، همه تمایل دارند فعالیتشان را در فدراسیون کاراته ادامه دهند و هیچ یک موافق این جابجایی نیستند.

باغدارنیا گفت: با ایجاد انجمن سبکهای آزاد گام اول برای ارتقاء این بخش برداشته شده و امیدوارم به عنوان یک خدمتگذار بتوانم ساختار سبکهای آزاد را بیش از پیش بهبود ببخشم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار