سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم ما آمادگی کامل برای بازی با پرسپولیس را داردو برگزاري اين ديدار هم مشکلي بوجود نخواهد آورد.

حسن آذرنیا سرپرست تیم تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من بازی امروز ما با پرسپولیس برگزار می شود تیم ما آمادگی کامل برای انجام این دیدار را دارد و الان هم اعلام کرده اند که وضعیت آلودگی هوا کم کم بهتر می شود و آلودگی از بین می رود ما مشکلی برای حضور در این دیدار نداریم و دوست داریم بازی برگزار شود و طبق برنامه با پرسپولیس بازی کنیم.

وی افزود: سلامتی بازیکنان برای ما خیلی مهم است اما این شرایط در تمام شهرها هست و اگر همینطور باشد باید تمام بازی ها تعطیل شود اگر بازی ما و پرسپولیس انجام نشود، کل برنامه های تیمی ما به هم می خورد ما مصمم و آماده هستیم و طبق صحبت هایی که در جلسه هماهنگی شد، قرار است این بازی برگزار شود.

وی در ادامه گفت: به نظر من مشکلی در این بازی به لحاظ آلودگی هوا پیش نمی آید اگر اینجوری باشد باید همه را بخش ها را تعطیل کنند چون هوای تهران آلوده است از نظر من مشکلی برای بازی ما و پرسپولیس نیست.

آذرنیا در پایان گفت: در تعطیلات نیم فصل به اردو نمی آوریم و کلاً در تبریز تمرین می کنیم چون زمان نداریم اما باید در جام حذفی شرکت کنیم و به دلیل کمبود زمان به اردو نمی رویم./با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار