سرپرست تیم ملی هندبال بانوان گفت: بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند و شرایط ایده آلی داریم و مشکل خاصی نیست.

ناریه مقبول سرپرست تیم ملی هندبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ملی پوشان برای حضور در رقابت های آسیائی اندونزی لحظه شماری می کنند و در آمادگی کامل به سر می برند و خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و همه در شرایط ایده آلی به سر می برند.

وی تصریح کرد:  تیم دو روز دیگر  راهی شهر یوگی یاوکاتی اندونزی خواهد شد تا به مصاف حریفان خود برود.

 مقبول در ادامه گفت:  درگروه ما تیم های کره و چین جز پر افتخار ترین آسیا هستند و درکارنامه خود چندین قهرمانی و نائب قهرمانی دارند ما بازی سختی مقابل این تیم ها خواهیم داشت ولی باید مناسب به میدان برویم و کره شمالی،  اندونزی و تایوان نیز جز تیم های خوبی هستند که می توانیم آنها را از پیش روبرداریم.

 وی اشاره کرد: ایران در گروه مرگ قرار دارد اما این دلیل نمی شود نتوانیم مقابل حریفانی بازی خوبی داشته باشیم تیم ملی نزدیک به یک سال در اردو است و بازیکنان با جدیت تمرین  می کنند و باکی از این حریفان قدر ندارند و مطمئن هستم بانوان کشورمان چیزی از خارجی ها کم ندارند و می توانند با آنها رقابت کنند

مقبول گفت:  بازیکنان  میهن مان با امید فراوان به این مسابقات اعزام می شوند وامیدواریم که بتوانیم مقام خوبی را کسب کنیم.

وی درخصوص  تاریخچه این مسابقات گفت: تاکنون سیزده دوره از این رقابتها برگزار شده است که اولین دوره آن برمی گردد بهسال 1987 که در شهر امان اردن برگزار شد وکره جنوبی نخستین قهرمان رااز آن خود کرد.

 مقبول تاکید کرد:  در این مدت کره با ده عنوان قهرمانی و چین با 9 نائب قهرمانی از تیم های پر افتخار قاره کهن هستند ودر این میان قزاقستان دو قهرمانی و ژاپن یک قهرمانی دررتبه های بعدی قرار دارند البته کره جنوبی دو بار نیز در المپیک 1988 سئول و 1992 بارسلونا اسپانیا حضور داشته است.

وی گفت: تیم ملی هندبال  ایران نیز تاکنون دو بار به مسابقات آسیائی اعزام شده است که در 2008  تایلند هفتم و 2010 قزاقستان هشتم شده است.

 مقبول اشاره کرد:  در چهاردهمین دوره که از 17 آذر در اندونزی  آغاز می شود و 12 تیم حضور دارند که این تعداد تیم نسبت به گذشته افزایش داشته است.

 وی یاد آور شد: تمام تیم هایی که در گروه ما هستند را آنالیز کردیم و با توجه به سیستم آنها دراین رقابتها به میدان خواهیم رفت.

مقبول عنوان کرد: در سال جاری اردوهای تیم ملی در زمان مناسب آغاز شد و مهم تر از اینکه یک مربی توانا و با تجربه صربستانی در خدمت بازیکنان است البته مربیان ایرانی نیز زحمات خود را می کشند و نباید از آنها غافل بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد:  برای آماده سازی  تیم همه زحمت کشیده ند و فدراسیون نیز در تمام این مدت ما را همراهی کرد و با این شرایط باید منتظر بمانیم تا تیم اعزام شود و ببینیم وضعیت چگونه رقم می خورد./آق

 

 

 

برچسب ها: قدرت ، کامل ، حریفان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار