گروه پروتز بزرگترین و پر واحدترین گروه دانشجویی دانشکده دندانپزشکی است که با تقویت تکنسین های پروتز به ارائه خدمات سلامت مي پردازد.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ امیر فیاض، مدیر گروه پروتز آموزشکده پروتز دانشکده دندانپزشکی در اولین جشنواره فرهنگی، هنری پروتزهای دندانی افزود: دنسته پروتز آمیخته با هنر است و برگزاری چنین جشنواره هایی عامل ارتقا نگرش و بینش دانشجویان است.

وی در ادامه گفت: ما هم اکنون دهها رشته مرتبط در زمینه دندانپزشکی داریم که تربیت تکنسین های متبحر می تواند، خدمات این دندانپزشکان و ارائه خدمات سلامت به جامعه را ارتقا دهد.

** تقویت تکنسین های پروتز در گرو توانمندی سازی اساتید است

تقویت تکنسین های پروتز در گرو توانمند سازی و ورود هئیت علمی توانمند به آموزشکده پروتزهای دندانی است.

رضا فیاض مدیر گروه پروتز دندان در اولین جشنواره فرهنگی، هنری پروتزهای دندانی دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی افزود: با توجه به تعداد دانشجویان جدید الورود و عدم ارتقا فضا و تجهیزات، تعداد کم هيئت علمی در این رشته از علل افت رشته پروتز محسوب می شود که این موضوع برای آموزشکده پروتز خوشایند نیست.

وی افزود: باید از موازی کارها در مراکز اداری دوری کرد تا بتوان به توانمندی هر چه بیشتر تکنسین های پروتز رسید.

فیاض اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشگاه درجه یک محسوب می شود و باید به دانشجویان در این دانشگاه چه کاردان باشند و چه کارشناس ارزش و اعتبار اجتماعی قائل شد تا با نگرش سازمان های متولی شاهد توانمندی هرچه بیشتر تکنسین ها و ارتقا نظام سلامت در کشور باشیم./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار