دبیر انجمن دارت برنامه ریزی های اصولی کمیته دارت و مسئولان استان را عامل اصلی پیشرفت و ارتقای سطح فنی دارت در نزد ملی پوشان بیان کرد.

مهدی شایسته دبیر انجمن دارت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مسابقات دارت لیگ دسته یک وزیر گروه بانوان کشور پس از انجام یک روز مصاف ورزشکاران با انتخاب و معرفی نفرات برتر پایان یافته است مسابقات دارت لیگ دسته یک و زیرگروه بانوان و سومین مرحله خود را پشت سر گذاشته است که در پایان سونیا جورجانی و مدینه ملک حسینی موفق به قرار گرفتن در صدر جدول این مسابقات شدند.

وی ادامه داد: مسابقات فوق با حضور 13 نفر در لیگ دسته یک و 18 نفر در لیگ زیرگروه برگزار شده است در جدول امتیازات مسابقات لیگ دسته یک دارت بانوان که فقط مرحله رفت آن برگزار شده است سونیا جرجانی و مدینه ملک حسینی به ترتیب با کسب امتیازات 23 و 22 پیشتاز این مسابقات هستند البته مونس کرکنی طاهر یدالله زاده و مرجان کارترجدی به ترتیب با 19‌، 18‌ و 16 امتیاز در مراحل بعدی قرار گرفته اند.

شایسته تصریح کرد: در مسابقات لیگ زیرگروه بانوان، افسر شاخص، هدیه غله دار، سمانه ایمانی، سیده زهرا حسینی پس از غلبه بر حریفان خود به مرحله چهارم صعود کردند که در نهایت هدیه غله دار مقام اول این مسابقات را کسب کرد.

وی افزود: در رنکینگ 6 دوره مسابقه دارت زیرگروه بانوان مدیته ملک حسینی با 56 امتياز، ساجده احمدی با 48 امتياز، افسر شاخصی با 46 امتياز مقام اول تا سوم را به دست آوردند و نزدیکی امتیازات شان دهنده فاصله اندک ورزشکاران فعلال این رشته است.

شایسته در پایان خاطرنشان کرد: در این مسابقات شاهد درخشش و پیشرفت فنی در نزد برخی از ورزشکاران استان های گلستان، لرستان البرز، خراسان رضوی، مرکزی، گیلان، یزد، قم، تهران، بودیم این مسئله نشان دهنده برنامه ریزی های اصولی و بلند مدت و منظم کمیته دارت و مسئولان استان ها است./آق
برچسب ها: شایسته ، دارت ، دبیر انجمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار