عضو كميسيون شوراها و امور داخلي گفت: اطلاع‌رساني صادقانه و شفاف رسانه ملي در جريانات اخير منطقه موجب شد تا سناي آمريكا سازمان صدا و سيما را تحريم كند تا به زعم خودشان مسير آگاهي‌بخشي به ملتهاي منطقه از اين طريق سد شود.

سيد رمضان شجاعي کياسري نماينده مردم مازندران و ساري در گفتگو باخبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران    با اشاره به تحريم صدا و سيماي جمهوري اسلامي از سوي سناي آمريکا گفت: اقدامات  اين چنيني دشمنان عليه کشور را بايد به فال نيک گرفته و بايد اين نکته را مد نظر قرار داد كه اين سياست‌هاي خصمانه غرب عليه رسانه‌هاي برون مرزي كشور نشان‌دهنده عملكرد موفقيت‌آميز در زمينه اطلاع‌رساني خواهد بود.

وي در ادامه افزود: جمهوري اسلامي ايران و رسانه ملي همواره در قبال تمامي سياست‌هاي آمريکا و استکبار جهاني که در راستاي تضعيف كشورمان قابل ارزيابي است با تدبير و هوشمندي به مقابله پرداخته‌اند.

کياسري در پايان تصريح کرد: اين اقدام سناي آمريکا در قبال فعاليت‌هاي چشمگير و عملکرد مناسب سازمان صدا و سيما در اطلاع‌رساني صادقانه و شفاف ارزيابي شده است که اين امر به عنوان مدال زريني بر سينه رئيس اين سازمان و همه مسئولين خواهد بود.

انتهاي پيام/

 

برچسب ها: تحریم ، صدا ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار