راهنمای پزشکی منتشر شده توسط فرماندهی مرکزی ایالات متحده حاکی است که با وجود تحریم های بین المللی به رهبری ایالات متحده که برای فلج کردن تجارت ایران با جهان خارج طراحی شده، از ژانویه 2011 وزارت دفاع امریکا...

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ با وجود آنکه تحریم های غیرانسانی علیه ایرانیان بیش از چند سال است که سعی در اخلال در بازار مالی ایران دارد، این بار ایالات متخدخ برای حفظ جان سربازان خود به دستاورهای دانشمندان ایرانی نیازمند شده است.
وال استریت ژورنال در گزارشی در این باره نوشت:«با وجود تحریم ها، تهران برای درمان گزش سربازان ائتلاف در افغانستان که توسط خزندگان محلی ایجاد شده ، دارو فراهم می کند و در طنزی غنی و اعجاب برانگیز از عواقب جانبی جنگ در افغانستان، پنتاگون به خاطر درمان گزش مار کبرای جیحون و نوعی مار دیگر که مختص جبهۀ جنوب غربی آسیا است، خود را وابسته به بازوی تحقیقات علمی دولت ایران می بیند.
راهنمای پزشکی منتشر شده توسط فرماندهی مرکزی ایالات متحده حاکی است که با وجود تحریم های بین المللی به رهبری ایالات متحده که برای فلج کردن تجارت ایران با جهان خارج طراحی شده، از ژانویه 2011 وزارت دفاع امریکا ، بالغ بر 115 آمپول به قیمت هر عدد310 دلار از داروهای ایرانی را از طریق یک واسطه خریداری کرده است.»
حال باید دید که ایالات متحده چه پاسخی در برابر افکار عمومی جهانی در توجیه این رفتارهای دوگانه خود ارائه خواهد داد.
برچسب ها: مار ، آمریکا ، دانشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.