عضو كمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی، از وزارتخانه های راه و شهرسازی، ارتباطات، نیرو و آموزش و پرورش خواست؛ با هماهنگی، همكاری و فراهم ساختن زیرساخت ها، بستر واگذاری به موقع مسكن مهر به متقاضیان را فراهم كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
مجید جلیل سرقلعه گفت: دستگاه های دولتی باید با آماده سازی زیرساخت های مورد نیاز مسكن مهر، واحدهای احداث شده را هرچه سریعتر به مردم تحویل دهند، چرا كه تاخیر در واگذاری متقاضیان را با مشكل مواجه می كند.

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تأخیر در واگذاری واحدهای مسكن مهر و افزایش قیمت مسكن باعث فشار بر متقاضیان مسكن می شود.

وی ادامه داد: هم اكنون حجم قابل توجهی از مسكن مهر ساخته شده در كشور آماده تحویل به متقاضیان است و آماده نبودن زیرساختها از دلایل تاخیر در واگذاری به موقع واحدهای مسكن مهر است.

جلیل تصریح كرد: ضعف هماهنگی میان دستگاه ها و وزارتخانه ها موجب شده كه زیر ساخت هایی مانند آب، برق، گاز و تلفن برای واحدهای مسكن مهر به موقع فراهم نشود.

عضو كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یكی از اهداف اصلی مسكن مهر را خانه دار شدن افراد كم درآمد عنوان كرد و با بیان اینكه افزایش قیمت مصالح ساختمانی نباید دستاویزی برای رشد قیمت واحدهای مسكن مهر شود، گفت: دولت باید مابه التفاوت این افزایش قیمت را به نوعی جبران كند. /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.