يک کارشناس سياست خارجي گفت: تبليغات رسانه‌هاي جهاني درباره موشک‌های فجر 5 در جنگ اخیر غزه نقش تاثیر گذار جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه را به جهانيان نشان داد که فرافکني آن‌ها مصر را به عدم صدور روادید برای هیئت پارلمانی کشورمان تحريک کرده است.

کوروش فخر طاولی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به حرکت شیطنت آمیز مصر در قبال تعویق صدور روادید برای هیئت پارلمانی جمهوری اسلامی ایران گفت: تبلیغات رسانه‌های جهانی درباره موشک‌های فجر 5 در جنگ اخیر غزه، نقش تاثیرگذار جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه را به جهانيان نشان داد و فرافکني آن‌ها مصر را به عدم صدور روادید برای هیئت پارلمانی تحريک کرده است.

وی با تاکید به اهداف والاي انقلاب مردم مصر که مقابله با رژیم جعلي صهیونیستی يکي از آن اهداف است، تصریح کرد: يکي از اهداف انقلابيون مصر مقابله با تجاوزگري‌هاي رژيم غاصب صهيونيستي بوده اما دولت جدید مصر با اعزام سفیر به اين رژيم جعلي بر خواسته ملت آزادي‌خواه اين کشور خط بطلان کشیده است.

اين کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر مي‌رسد در صورت ادامه نقص آتش بس در غزه، مصر مشابه جنگ 8 روزه در حد صدور بیانیه رسمی در سطح رسانه‌ای دخالت خواهد کرد.

انتهاي پيام/


برچسب ها: ایران ، مصر ، پارلمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار